Gå til innhold

har dere helsekortet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

med dere hele tiden i veska ? eller har dere den bare med når dere skal til legen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det bare med til kontrollene jeg...

Skrevet

Har det bare med meg når jeg skal til legen,

men har det på kommoden i gangen så lett å finne for mannen min hvis det skulle være behov for det. Bor bare 15 minutter unna sykehuset, så føler meg trygg hvis noe skulle skje før.

Skrevet

Har d i nattbordskuffen sammen m alle de andre papirene...da er d lett for sambo og finne d hvis vi skulle trenge d kjapt :)

Skrevet

Eg har det berre med meg på kontroll, men tenkte å legge det i sjukehusbagen no. Har ikkje lyst til å ha fleire kontrollar no, berre ei veke att til termin ;)

Skrevet

har alt bare liggende i veska i en konvolutt jeg.

Skrevet

jeg pleier bare å ta det med til kontroller... ellers har jeg den liggende i kommoden i gangen, så sambo vet hvor den er hvis det skulle være noe...

Skrevet

Har det med overalt jeg. Tenker at hvis jeg kommer ut for en ulykke så er det greit at de vet blodtype, hvor lagt jeg er kommet og diverse.

Litt pessimist jeg, kanskje? :)

Skrevet

Hadde det bare med til kontroller før, men nå tør jeg ikke annet enn å¨ha det liggende i veksen hele tiden :) man vet jo aldri:)

Skrevet

Har det i veska. Men mest av praktiske grunner. Hadde GARANTERT mistet det hvis ikke;)

Skrevet

Har den liggende i veska hele tiden jeg. Og det var en fordel da jeg havnet i en bilulykke for noen måneder siden. Lurt å ha med seg, man vet aldri.

Skrevet

Er i uke 30 nå og legen sa i uke 26 at nå skulle jeg ha det liggendes i vesken hele tiden, så det har jeg nå=)

Skrevet

Nå har jeg det ja (uke 40) og har hatt det i noen dager, men jeg begynte ikke å ha det med meg hele tiden før etter uke 35-36, før det hadde jeg det bare med på kontroller.

Skrevet

eg har mitt i veska hele tiden, da vet eg hvor det er og vis noe skulle skje så kan de lese på det.

Skrevet

Har det alltid med i vesken ja, tar jo ikke særlig med plass akkurat ;-)

Skrevet

Kortet og alle prøvesvar ligger i lommeboka. Har den alltid med meg.

Skrevet

Jeg har det også alltid med meg i veska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...