Gå til innhold

Vil ikke føde nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

27+3 uker idag.Ble lagt inn på mandag med premature veer. Har fått 2 lungemodningssrøyter og 1 vit-k sprøyte til babyn + at jeg har ligget med drypp i 2 dager for å stoppe fødselen. Får bare lov å ligge i senga. Kjeder vettet av meg, men bedre det en at lille mini kommer nå. Skal egentlig gifte meg om 10 dager også...uff ;o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal knipe sammen med deg jeg:)

Lykke til!!!

Skrevet

Ånei! Det ene værre enn det andre... Barnet er jo selvfølgelig viktigst, men kjipt om det blir strek i bryllupsplanene også :-/ Skal det være stort bryllup? Lykke til uansett!

Skrevet

Skal ha 4 brudepiker + 3 svenner. blir ca 40 i selskapet....om jeg i det heletatt kommer ut fra sykehuset før den tid, med mini godt i magen. Var nettopp på ny ul...babyn ser ut til å ha det kjempe fint, men ligger så langt ned i bekkenet med hodet at de ikke klarte å måle det skikkelig nå. Jeg må bare smøre meg med tålmodighet og håpe at h*n blir der inne lenge til.

Skrevet

Krysser fingrene for at det skal gå bra. Det er trist om bryllupet ryker, men det viktigste er at ungen holder seg der den skal. Håper det stabiliserer seg og at du slipper å bli liggende heilt til slutten, det kan bli lenge. Me ligger og på sofaen for å holde ungen inne, var eit døgn på sjukehuset, men er heldigvis heime no. Skal ligge her til neste fredag, då er eg 36 uker på veg. Eg er heldigere enn deg og er lengre på veg.

Hold motet oppe =)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Oi, håper dette ikke skjer igjen, og at du er her om 14 uker og klager på at du har måttet gå over tida!

Har du stresset ang. bryllupet...stress kan nemlig sette igang fødselen prematurt.

Skrevet

Kniper igjen for mini. Dette unner jeg ikke min værste fiende. Om h*n holder seg der inne nå så skal jeg love jeg vil være den siste til å klage om jeg må gå over. Veldig sliten nå...

Skrevet

uff---masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Huff, jeg føler slik med deg. Jeg er selv i uke 24 og har fått åpning i livmorhalsen og har kraftige sammentrekninger med korte mellomrom. Jeg har også fått sengeleie, får kun opp å gå på do!

Siden jeg fikk åpning så tidlig som i uke 20 så var det ingenting som kunne gjøres og jeg ble bare sendt hjem med beskjed om å ta det helt med ro, og håpe på det beste. Nå er jeg i uke 24 og er på kontroll 1-2 ganger i uken på sykehuset, for å kontrollere åpningen. Den har så og si holdt seg stabil de siste ukene sett bort i fra på en kontroll hvor jeg fikk beskjed om litt større åpning, etter dette har det holdt seg stabilt. Er vel derfor jeg enda ligger hjemme og ikke på sykehuset.

Prøv å holde motet oppe selvom jeg vet at dette er vanskelig. Jeg kan komme med en gladnyhet i samme slengen som kanskje kan lette litt på bekymringene dine.

Ei venninde av meg ble lagt inn på sykehuset da hun var i akkurat samme situasjon som deg, i uke 29 + 4, hun fikk drypp, og lungemodningsprøyte og måtte ligge helt i ro i sengen på sykehuset. Hun hadde store smerter og fryktet at fødselen var rett rundt hjørnet.

Hun fødte den 1 Juni en frisk og fin liten gutt på 3046 g og 49 cm, i uke 40 + 3 :-)

Jeg skjønner som alle de overnevnte at det er veldig kjedelig om du misser brylluppet, men det viktigste er at ungen holder seg inni magen din en god stund til. Det er mange som har vært i din situasjon som har født like ved termin. Dette kommer til å gå bra, du er tross alt i veldig gode hender :-)

Vi får kjede oss sammen i denne varmen og håpe på at nurkene våres vil kose seg inni magene våres en good stund til!

Lykke til videre på sykehuset!

Skrevet

Jeg takker så mye for all støtte og varme tanker. Vet at babyn har fine sjanser om den kommer nå, men kniper, ligger bare i seng...får såhvidt lov å gå på do...skal klare å holde igjen litt til. Mini er en tøff og sterk liten krabat inni her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...