♥2 små gull♥ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Leste i et annet innlegg om en som i en bisetning skrev at hun puttet i en ny tampong før hun la seg... har liksom alltid hørt at man ikke skal det jeg da, at den ikke skal sitte i SÅ mange timer... eller er det nye "regler" for den slags? Jeg bruker hvertfall bare bind på natta... er jo bare å reise seg opp og løpe på do så rekker det ikke å begynne å fosse før man får satt seg ned...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 jeg bruker tampong om natta ja. haaater bind, så har alltid gjort det. bytter bare rett før jeg legger meg, og med en gang jeg står opp.
Adalis Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Ja, nå står det at den kan brukes opptil 8 timer i pakningen. Så det går fint.. Og jo, det rekker å fosse en god del før man når doen!! Jeg bruker enten barnebleie eller to nattbind pluss tampong om natta, har alarm og skifter tampong en gang også..
~Snublefot~ Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Må ha tampong i str. XL om natta(det holder så vidt, kan våkne av at jeg kjenner det renner, da må jeg opp og skifte), ellers lekker det godt, og da blir det stygge flekker på madrass og sengetøy:p Noen blør mer enn andre, vet du...
Twig Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har hørt man ikke skal det.. Jeg bruker ikke tampong i det hele tatt
*Rutletutt* Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Tror ikke det gjør noe å bruke tampong om natten, men jeg bruker bare bind om natten, jeg....vane tenker jeg...føles så "feil" med tampong om natten;o)
jif baderom Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jeg bruker bare tampong jeg, får helt noia av de bindgreiene..
snowstorm73 Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 før jeg fikk barn hadde jeg så lite blødning at det ville vært nok med 3-4 stykker hele mensen. nå er den såpass sterkere at jeg bruker 3 om dagen, selvfølgelig også på natten. haaater bind, liker ikke tanken å sitte i eget blod. var ikke noe særlig med renselen, for da brukte jeg som anbefalt ikke tampong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå