Gå til innhold

Hjelp meg i gang da!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh! Jeg blir helt steingal av dette! Har hatt rier siden 07.30 i morrest. Var en periode ganske tette (7 min mellom), og jeg var sikker på at ting var i gang. Ringte føden, og de sa at jeg bare måtte komme når jeg ville, men at det hørtes ut som jeg var helt i starten ennå, så jeg kunne jo drøye den litt hvis jeg følte det var ok selv. Nå har riene avtatt veldig, de kommer bare sporadisk med lang tid imellom. Slitsomt!

Er det noen som kan gi meg en dytt her! Jeg vil ha den knotten ut. NÅ!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*stoooooooooooooooort DYTT*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) :)

hjalp det???? :)

Skrevet

SPIS KANEL!!!!!! Og i store mengder!!!! Det skal være rie stimulerende!! Det funka som f**** for meg.

Dytter masse!

LYkke til!

Skrevet

Hva er store mengder da? Dytta i meg to teskjeer her i stad, og det var ikke akkurat godt.....Gubben lurte på om jeg hadde laga meg grøt eller noe, det lukta kanel i hele huset....

Skrevet

sex skal vist hjelpe. har du prøvd den oppskriften??? :)

Skrevet

Prøvde det med førstemann, det funka ikke da. Men merkelig nok (...) kom min kjære mann med det forslaget, gitt. Han kunne være behjelpelig, sa han...

Vel, det frister ikke, akkurat, jeg har jo masse vondt. Men det spørs om han må til pers da...

Skrevet

har du brystpumpe,kan du prøve og pumpe ut melk.da får du sikkert mer rier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...