Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 jeg er student og skal ha permisjon fra lånekassa fra høsten av...kan man jobbe noen timer ved siden av..?? Noen som hvet ??
dumme mamma Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 tror du kan jobbe litt om du gir beskjed til nav. Da flytter de permisjonstiden din litt, etter hvor mange timer du har jobbet. tror jeg...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 hmmm...men jeg skal ikke forholde meg til nav men til lånekassa ....
dumme mamma Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 da vet jeg ikke. har fått penger fra nav jeg
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Lånekassa har ikke noe problem med at du jobber, men dersom du mottar foreldrepenger av nav kan det være et problem der...i så fall ring og hør med dem
roxanne Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Du kan jo jobbe, men da mister du permisjon tror jeg.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Ser nå at det bare er lånekassa du har å bry deg om...da kan du visst jobbe eller studere så mye du vil, lån blir gjort om til stipend uansett, bare du ikke overstiger inntektsgrensa for 2007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå