Hot Midget ! Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Skrev melding på its learning til læreren at jeg var syk og skulle til legen osv..og fikk som svar "det var jo utgjort"...uuum.....har hørt utmerket, men utgjort? Noen som kan forklare?
Enliiitentil? Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hehe, slik jeg tolker det så betyr det liksom: det tok seg jo ut. Eller f.eks. om du skifter på babyen din fordi dere skal ut, og så kommer dere rett utenfor huset og så bæsjer h*n! Det er utgjort det! Hehehe...
Hot Midget ! Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Oki..hun skrev det sikkert fordi vi har eksamen på fredag;) kunne ikke ha passet dårligere liksom....ooff.. menmen,hehe.. takk for svar:)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 skulle sikkert være utpågjort....som betyr..."dumt...helt på tryne" Betyr ihvertfall det der jeg kommer i fra !
Hot Midget ! Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Hmm..hehe..vel hun der kan være sleip, men så frekk tror jeg ikke hun er at hun mener jeg er helt på tryne for jeg er syk;)
~Snublefot~ Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Utpågjort har jeg aldri hørt(løvinne er sikkert fra annen kant av landet enn meg), men ...utgjort er et uttrykk, og det betyr at noe er veldig dumt...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 utgjort: utgjort a2 (av utgjøre, eg 'forgjort, forhekset') umulig, vanskeliggjort, ergerlig, fortvilt det var da (som) u- :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå