Gå til innhold

ang feriepenger av permisjonspenger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sånn at noen får 12% av årslønn, selv om de har vært i permisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du perm.pengene utbetalt fra arbeidsgiver får du di vanlige feriepengene også.

Får du utbetalt direkte fra NAV får du bare feriepenger for 12/15 uker, kommer an på om du hadde 100 eller 80% lønn.

Skrevet

Ok...vet du hvorfor det er sånn, og gjelder det alle som får betalt rett fra arbeidsgiver?

Skrevet

Tror vi bare får for 12 eller 15 uker. Jeg har fått lønn av arbeidsgiver, men de har jo fått etterbetalt av Nav. Så tror ikke det har noe å si. Blir nok ikke noe å juble for når feriepengene kommer.

 

www.nav.no

Skrevet

hmmm....flere?

Skrevet

Jeg ble fryktelig skuffet da jeg fant ut at NAV betaler kun 10,2 (eller var det 10,4?) prosent, istedet for 12!!!!!:(

 

Skrevet

På min årsoppgave står det 26 000 tilgode i feriepenger, og jeg har hatt permisjon fra februar 06, med forskuddsbetalt fra jobben. Betyr det at jeg ikke får de pengene, men et mindre beløp? Skjønner ikke helt det jeg... Hvorfor står det da?

Skrevet

Må da være noen her som vet dette?!

Skrevet

De fleste som får permisjonspenger direkte fra arbeidsgiver, får fulle feriepenger. Dette er en "gode" fra arbeidsgiver, arbeidsgiver taper på dette, da de ikke får refundert mer enn 12 (15) uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...