En liten mamma Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hvordan er det igjen når de får morsmelk? Skal vi gi vann i tillegg nå som det er så varmt, eller inneholder mm all den væske barnet trenger? Mener å ha lest det siste, men ble litt usikker...
nutri Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 har tenkt på det samme selv. Ikke så fulle tissebleier som det pleier nå i varmen, men han spiser like ofte. De skal jo ikke drikke seg mett på vann, så jeg tenker at jeg skl prøve litt vann mellom måltidene, evnt liten stund/like etter amming.
paulinen Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Inne på ammedebatten skriver de som har peiling at MM er nok, at barnet regulerer selv
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg gir vann til min lille jente. Hun får vanlig med MME men når det er xtra varmt som disse dager så har jeg med en flaske vann da jeg er ute å går tur. Varm melk i varmt vær er ikke alltid like smakfult. Som oss selv f.eks. Når det er varmt i været foretrekker vi heller kald drikke en varm drikke som kakao osv... Så hun vår mellomkaldt vann av og til.. (ikke iskaldt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå