Gå til innhold

Kan man lage kald mme i denne varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare bruke kaldt vann fra springen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt, lurer jeg også på. Har gitt romtemperert ferdig-nan fra kartong, det likte hun godt. Er fristet til å lage kald med pulver-nan også, noen som vet om det er greit?

Skrevet

Ingen som vet???

Skrevet

Vet ikke men kan ikke tro at det gjør noe jeg koker enda vann til min lille og jeg kjøler det litt mer en vanlig slik at det blir som de kartongene med nan,kan ikke være særlig godt og drikke varm melk i denne varmen,følte han drakk mer når jeg kjølte den ned....

Ring HS og spør?

Skrevet

har du finni ut noe?? lurer på det jeg å...

Skrevet

tror ikke det er noe problem, det eneste er at jeg har hørt at de kan få vondt i magen av kald mme..

Skrevet

da vil jeg si at det ikke er så lurt å lage kald mme. heller gi kaldt vann da i tillegg...

vil jo ikke at vesla skal få vondt i magen..

Skrevet

Har ringt helsestasjonen og helsesøster mente at man kunne gi kald mme. Men den burde lages på vanlige måten med varmt vann også avkjøles i kjøleskapet. Hun hadde ikke hørt om noen som hadde fått vondt i magen av det.

Så da vet dere det :)) Blir vel til å prøve det i morgen tenker jeg.

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra helsestasjonen at når de var over 3mnd kunne man bruke vann fra springen ,men det er jo litt vansklig å få nanèn løst opp i kaldt vann så jeg rører det ut i litt kokt vann og fyller opp med kaldt fra springen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...