*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Kan de virkelig ikke være i sola? Smører henne, har på lette klær og solhatt. Kan vel være litt i sola da el? Tenker bare på å sitte på fanget, bli bært osv. Hvor lenge? Ellers ligger hun jo på teppe/i vogna i skyggen. Hun er 2 mnd.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 jeg har jo mine i sola..men ikke lenge..det er bare hvis jeg går forbi sola når jeg bærer de lissom..virker som det går bra..de bruker solfaktor 40 å--
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Ville hatt henne i skyggen så langt det lar seg gjøre. Men glimt av sol tåler de jo alltids, Jenta mi er 13 mnd, og hun er jo høyt og lavt - dermed får hun også litt sol på seg. Men er nøye med solkrem og solhatt
Enliiitentil? Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Leste jo et innlegg i går fra Chanelle (?) om at solkrem med høy faktor inneholder masse giftstoffer og jo høyere faktor, jo farligere er den! DA er det jo nærliggende å spørre om sola er like farlig på sikt? Jeg tenkte hvertfall over det, ho har en sønn som er allergisk mot solkrem og hadde forska på det. Resultatet ble at babyen ble holdt unna sola og jeg syns ikke det er et dumt alternativ. Ellers er lette klær, tynne luer og solkrem nå og da ok også. ALT MED MÅTE, GITT:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå