Gå til innhold

off=( hunden min har klart


Anbefalte innlegg

Skrevet

å komme seg ut og jeg finner han ikke..

vi bor sidenav 2hovedveier hvor ingen holder fartsgrensen, jeg er alene hjemme, og sikkeli problemer å gå...

 

jeg finner han ikke...

 

arg.. dumme bikkje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Offfff....den er kjip..Ville bare si lykke til, å håper du finner ham fooort :)

Skrevet

tusen takk...

 

han kom heldighvis nesten av seg seg...

måtte pipe litt med leken hans og rote meg ut på et jordet, så kom han..

*puh*

 

litt våt, og tørst, men i god behold...

Skrevet

Åh, så bra at han kom, og ikke hadde vaset seg ut på veien !! Har hund selv og kjenner skrekken ! For en ukes tid siden klarte min mann og jeg såvidt å "redde" hunden til et vennepar av oss, i det han hoppa ut av bilen deres og var på vei over motorveien der vi stod, før de fikk sukk for seg, og da kommer det selvfølgelig to biler !! Herregud, for en skrekkelig opplevelse !!! Stakkars snuppen, ble SÅ redd !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...