fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 å komme seg ut og jeg finner han ikke.. vi bor sidenav 2hovedveier hvor ingen holder fartsgrensen, jeg er alene hjemme, og sikkeli problemer å gå... jeg finner han ikke... arg.. dumme bikkje...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Offfff....den er kjip..Ville bare si lykke til, å håper du finner ham fooort
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 tusen takk... han kom heldighvis nesten av seg seg... måtte pipe litt med leken hans og rote meg ut på et jordet, så kom han.. *puh* litt våt, og tørst, men i god behold...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Åh, så bra at han kom, og ikke hadde vaset seg ut på veien !! Har hund selv og kjenner skrekken ! For en ukes tid siden klarte min mann og jeg såvidt å "redde" hunden til et vennepar av oss, i det han hoppa ut av bilen deres og var på vei over motorveien der vi stod, før de fikk sukk for seg, og da kommer det selvfølgelig to biler !! Herregud, for en skrekkelig opplevelse !!! Stakkars snuppen, ble SÅ redd !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå