Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Er det meningen at vi skal bli så lei at vi vil spy??? Jeg er 27+5 å er bokstavelig talt dritt lei allerede!!! Gud jeg lurer på hvordan jeg blir på slutten...HAHA:D
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 hoihoi, stakkar..du må nok forberede deg på å bli enda leiere hvis du er lei Allerede:-D cheer up:p men er veeldi lei selv nå...buuhu, vil bøye meg uten et ååååååårrrrhhh,hehehe
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Skjønner hva du mener... Er litt større ne gjennomsnittet og varmen er drepen +at jeg ordentlig sliter med å bøye meg... hehe:p høres ut som en elfant når jeg kommer tuslende inn i klasserommet om morningen og føler meg akkurat slik jeg ser ut: som en strandet hval... hehe:D Håper på lysere tider da:) Du har hedldigvis ikke lenge igjen da:)
Charlotte85 Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er også lei nå.... jeg er på min 6. dag over termin jeg nå da. Har fått time til igangsetting nå på mandag, så håper han kommer snart=) Lykke til... Et godt råd: Ikke regn med at han kommer før termin, som jeg gjorde, for da blir ventetiden så uuuuutroliiiig laaang! Klem
Bruble Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Håååååper så inderlig min kommer nå veldig snart, selv om jeg har termin om 3 uker... Men vet godt at jeg kan være skikkelig uheldig å ha 5 uker igjen.... Gikk 10 dager over med jentungen, og håper dette karen kan være snill med mamman sin og komme minst 10 dager før:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå