Gå til innhold

kor mye kan en

Anbefalte innlegg

Skrevet

regne med å gå ned etter fødselen??visst man veier seg dagen etter??

har lagt på meg ca 10 kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen etter? Tja, en 6-7 kg kanskje? Kommer jo veldig an på størrelsen på babyen, mengde fostervann, morkake, om man har vann/ødem i kroppen osv, i tillegg vil man gå opp ca 0,5 kg pga melk i brystene. Gikk opp 27 og 21 kg de to andre gangene og fikk ikke veid meg før etter 3 dager, da hadde jeg gått ned henholdsvis 18 kg og 12-13 kg, men jeg hadde masse vann i kroppen da og gikk ned alt det andre også på kort tid etter det.

Skrevet

Ikke for å ødelegge forhåpningene dine, men da jeg hadde fått nr 1, veide jeg meg dagen før hjemreise fra sykehuset, og da hadde jeg ikke gått ned mer enn like mye som beibien veide.... Jeg var nokså skuffet, selv om jeg "kun" gikk opp 10-12 kilo.. Men kiloene forsvinner nok etterhvert, skal du se... :)))

Skrevet

Jeg har gått ned 8-10 kg på begge mine fødsler...

Skrevet

Nå har jeg gått opp totalt 11,5 kilo så langt fra det minste jeg veide under graviditeten, men fra da jeg ble gravid har jeg gått opp 6,6 kg.

Men jordmora mi sa i dag at vi gikk lett ned 10 kilo bare ved å føde....

Og jeg måtte ikke finne på å slanke meg med en gang jeg hadde født... Da var det viktig å spise masse slik at vi har melk til barnet vårt... Vi produserer mer melk gjennom det vi spiser... SÅ slankingen får komme når man kan....

Skrevet

Jeg hadde gått ned 11 kilo dagen etter. Hadde lagt på meg ca 15 kilo.

Skrevet

Jeg la på meg 12kg i mitt forrige svangerskap. Fikk ikke veid meg før jeg kom hjem fra sykehuset, men da hadde jeg gått ned 10kg. En uke etter fødselen var alt borte, så det er ikke sikkert det blir noe problem;o)

Skrevet

også er det meg da som gikk opp neste 25 kilo og tre år etter satt igjen med 8 kilo overskudd.. er ikke bare solskinnshistorier for tenk!! men klart.. hvis man trener så hjelper det helt sikkert :)

Skrevet

Jeg gikk opp 18 kg forrige gang og hadde bare gått ned 5 etter en uke, tror det er veldig forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...