Gå til innhold

Hvor store pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har DU for øyeblikket? Og hvor langt er du på vei?

Jeg er i uke 10 og har gått fra nesten flat, til at de faktisk står litt UT fra kroppen :P Men fyller fortsatt ikke ut en 75A :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puppene er vel det jeg er mest fornøyd med.

brukte 70 B før, og når bruker jeg 75 D.

er 33 uker på vei.

(de må gjerne holde seg slik lenge etter fødselen også;))

Skrevet

rundt 75 DD Før graviditet.. Har ikke kjøpt nye enda, men merker at mine bh-er er begynt å bli smååå:P

Skrevet

Bruker 75 D fortsatt, etter snart 6 uker, men jeg sprenger snart ut av den... Pupper er oppskrytt!;) (i hvert fall når de er så vonde...)

Skrevet

Dere er jo heldige!!! Jeg har gått fra en 75 D til 75 E...... Jeg er 28 uker på vei, håper ikke de blir større. De stoppet på DD sist, men jeg er jo allerede over det så vi får bare håpe på det beste.

Skrevet

Du bolla.. DD ER E;) Går på det samme det:) Sto det i alle fall på triuph sine sider:P

Skrevet

Var 85 DD når jeg startet graviditeten. Er nå 15 uker på vei og oppe i 85 F. Slå den, og de sier at de ennå skal bli større, jeg kommer til å se ut som et par pupper med kropp på. Gubben er i allefall fornøyd.

Skrevet

Var 80 B før jeg ble gravid, nå er jeg 80/85 D. Er i uke 23.

Skrevet

80 C før jeg ble gravid. 80D-80DD nå (varierer litt på merket)

Skrevet

jeg er 30+2 og er gått fra liten 70A til 75B..

er super happy, bortsett fra at jeg har fått så mye strekkmerker og at de faktisk henger litt:S

hvordan i alle dager kan SÅÅÅ små pupper henge??=O

Skrevet

Jeg er i uke 23, brukte 80D før og bruker fremdeles 80D, men nå er puppene mine blitt flotte og faste igjen og ikke slarkete... som de har vært de siste årene...kløfta er tilbake! :-)

GUD, måtte det vare. Kunne levd lykkelig resten av livet med de puppene jeg har akkurat nå....

Skrevet

80c her, og jeg gleder meg til å få små pupper igjen!!

Mannen min hyller dem som om de var Guder

Skrevet

jeg bruker 85 G og jeg er ikke gravid enda

Skrevet

27+1, 75f og G, litt ettersom bh. Gått op til det fra d og e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...