rosalilla Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg føler alle er sykemeldt når de er kommet såpass langt, men jeg har jo ingen grunn til å sykemelde meg!! Er bare så lei.. Er så stress å jobbe med den himla magen!! Noen flere med samme følelsen?? Men nå er d jo ikke lenge igjen til permisjon da..
Nanna1976 Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg jobber 50 % og det funker kjempe bra. Skjønner at du er lei:)
MathildeC Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jada, jeg jobber 100%! Jeg har vaert i fin form men naa som det er saa varmt kjenner jeg at det tar litt paa. Men jeg kan jo ligge med beina opp naar jeg kommer hjem, saa ser ingen grunn til aa sykemelde meg nei!
futte (tm) Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jobber 100% Er slitsomt, men går da på et vis. Tar på ryggen, for jeg rekker ikke tastaturet ordentlig og må sitte litt knotete Er kjempelei, men det er jo ikke grunn nok for sykemelding.
Moi 30 -termin 2.juli Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 36 uker her, siste dag før permisjon i morgen. Har jobbet 75% siste mnd, og har vært meget fornøyd med dette! Klar for å gå hjemme nå, men har ikke vært det før, hadde kjeda meg i hjel!!!
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Er i uke 33 og jobber nå 70%. Er møbelsnekker og går og står mesteparten av dagen. Begynner å merke at jeg blir mer sliten nå, og med varmen som kom nå, kjenner jeg at det er mer vann i kroppen! Eller rettere sagt ser det...... Har time til fastlegen neste uke, får høre litt hva hun mener, kanskje det hadde vært lurt å gå ned til 50%. Andre med fysisk krevende jobber?
minime<3 in belly Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Vel jeg er en av de som er sykemeldte jeg da, men jeg kunne helt sikkert jobbet litt, men da hadde jeg ikke orket noe som helst etter jobben.... Jeg sover dårlig om natta`n, er full av vann og kommer meg sjeldent opp før halv 10.... Så jeg hadde ikke hatt krefter til å ta meg av barnet om jeg skulle jobbet helt til permisjon.... Men det viktigste er at DU kjenner hva som passer deg... Om du kjenner at det er tungt så hadde jeg bedt om å bli sykemeldt... Det er ganske krevende i denne varmen.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Lykke til de siste ukene! Ikke rart du begynner å bli lei.. Men for å si det sånn...Blir nesten litt provosert av spørsmålet ditt... Burde vel heller være "noen i uke 35 som ikke jobber..?"
mamma i juli Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er i uke 36 og jobber fortsatt 100%. Har en på 2 1/2 og mannen min en fra før som er autist og bor hos oss, så nå merker jeg at det begynner å bli skikkelig tungt. Han eldste har hatt problemer med å sove de siste ukene pga lyset og nå varmen så det har vært mange tunge dager på jobben! Skal til legen i morgen og tenkte og be om 20-40% sykemelding de siste ni dagene før permisjonen min starter. Føler jeg har vært flink nok med å holde ut nå... Klem
o7baby Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er i uke 34 og jobber 60% Merker varmen godt jeg også... Har en ganske fysisk krevende jobb, jobber med mennesker med utfordrende atferd og sitter aldri stille. Dessuten reagerer de jeg jobber med også på varmen og det er alltid en økning av utagering i sånt vær. Heldigvis blir jeg "bare" utsatt for lugg, klyp og klor, en sjelden gang kan de bite. Men de slår iallefall ikke, så er ikke redd for magen. Så det begynner å bli ganske tungt, men hjelper godt å ha 2 dager fri i uka. Jeg håper jeg holder ut de siste ukene, skal iallefall prøve så godt jeg kan.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 er ute i 36 uke eller 37 etter bim da. jobber fullt jeg.
nenja Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Er i uke 35 og jobber 100%, har i tillegg en 2-åring som krever sitt på morgen og ettermiddag. Nyt tiden som førstegangsgravid dere som er det, det blir mindre tid til å slappe av med nr. 2. Gud skje lov er jeg frisk og rask, men begynner å plages av bekken og litt kvalme når jeg er ekstra sliten nå. Bare 2 uker igjen å jobbe da!
RockMyWorld Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Ja, jeg jobber fullt og det er jeg så gla for at jeg har hatt mulighet til hele svangerskapet. Merker at det er litt tyngre nå, men på fredag er det over for denne gang:-) Tar en uke ferie, og så starter permisjonen. Er 36 uker i morgen
*keiko med jente og gutt* Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 jeg jobber fortsatt 100 %. er i min 36 uke. men nå er det bare en uke igjen så går jeg ut i permisjon! Da skal jeg nyte de siste dagene før neste man kommer!
MomInUSA Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Uke 35 i dag - jobber fullt. Har ikke noe rett paa permisjon jeg... Syns virkelig dere boer glede dere over de rettigheter dere har der hjemme og nyt det til det fulle!!! Dere er virkelig heldige.
beibiboom Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 jepp! har en uke igjen til permisjonen starter, og jeg skal innrømme at det blir utolig deilig:-) jeg må være en av de få (??) som håper bebisen holder seg inne til termin, he he. Føler jeg trenger tre uker på å slappe av og psyke meg opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå