Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Skrev 11 sider med svada for visste ikke svaret på to oppgaver. Måtte svare på 4 av 6 oppgaver. Håper det var nok svada til å stå ihvertfall! HUFF... fin start på 20-års dagen min det =(
Marolla Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 krysser fingrene for at det har gått bedre enn du tror!
Sommerfugl78 Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 ikke så god følelse det nei. Håper det går bra likevel!! Har du bursdag? Gratulerer!! :-)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 du har noe klart deg bra....:-) Jeg har eksamen neste torsdag .... det får gå som det går :-)))
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 huffda, men det kan hende du blir positivt overrasket vennen, det skjedde meg sist, stresses og skrev bare drit på 9 sider,skulle reise bort å måtte rekke et fly, men fikk utrolig nok 6, trodde jeg skulle stryke, hold mote oppe til det motsatte er besvist=) examens forberedelsene mine går å til F***, fikk vel den verste oppgaven jeg kunne fått, som jeg har minst erfaring med=( GRATULERER MED DAGEN=) kleeeeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå