Gå til innhold

Har noen vært borti en psykopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stor misstanke til at ex kjæresten min er en psykopat.

Har noen erfaringer? mener om det er noen som kan si hva som kjennetegner en psykopat..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Psykopat

Og ja x n min var psykopat, hadde stort behov for å kontrollere meg, prøvde å gi meg dårlig samvittighet, utnytta meg og minte i enkelte tilfeller mest om en 3 åring.

Skrevet

Var gift med en sånn i 7 år,så jeg kjenner til dem der godt.

Man må nesten leve med dem for å "se" at det er det de er. Vanskelig å se det på en venn fks.

Med mindre man kjenner dem i flere år,og har sett dem i mange situasjoner.

Psykopater er utrolig flinke til å skjule for andre at de er det.

De virker faktisk veldig flotte for andre...utenfor stuedøra.

Skrevet

Hmmm dette var litt skremmende... Han exen var veldig kontrollerende i begynnelsen av forholdet, han oppførte seg som du sier som en 3-4 åring...Han vegret seg for dype samtaler, og svarte i di fleste tilfeller med "vet ikke". Han har aldri tidligre hatt et forhold, så jeg trodde at det var pga null erfaring at han var sånn.. men jeg fikk nok av barnslighetene og gjorde d slutt..

Han ba på sine knær om å ikke miste meg, og når han fikk meg til å gi han oppmerksomhet igjen så var jeg luft for han...og når jeg gir faen så er han der igjen....Fikk vite etter at det ble slutt at han har hatt over 200 sekualpartnere. Mannen sliter nok veldig med seg selv...Og jeg skjønner nå at han aldri har vært glad i meg, det har bare vært overfladisk for å ha kontrollen over meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...