Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Glemte ta med solkrem på stranda idag, og smørte meg dermed med babysolkrem som tydeligvis ikke var bra nok.. Hehehe Hjelp?
imsdal med julesmak Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Alovera kan vell hjelpe. Jeg var skikkelig solbrent i helgen og brukte avkjølende fotlotion ) Ellers så skal det visst hjelpe å smøre med solkrem.
summer85 Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 jepp, som de andre her sier, aloe vera funker =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Aloe - vera gel 98% funker her iallefall. Rart ikke babysolkremen funka forresten. De er det jo høy faktor i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå