Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hvis det var noen som hadde en liten baby i et rotete skittent hus? De tar med babyen på fest til sent på kvelden og babyen har ofte på seg klær som er fulle av oppkast, men de gidder ikke skifte på den...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Vel, her er det ofte skittent og rotete, og unga er møkkete ti sekunder etter de var reine, så akkurat det bør være ganske ekstremt før det er barnevernssak. En helt annen sak er festing med unger - hva slags festing er det snakk om?
Gjest -<<- Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Det kom an på. Graden av skittenhet, graden av rot, graden av festing osv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 festing med baby har jeg ikke gjort. men han er ofte skitten, full av gulp/spy (har gulpe baby) å til tider er det nok så rotete her også. så jeg lurer på, hvor ekstremt er dette? er det sånn at h*n går i samme klærne i en uke?
børdi Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 kommer an på, om det er bare fordi du har bestemt deg for å se etter ALT på akkurat denne familien, og legge på så det passer DIN instilling til dem, eller om det faktisk er en realitet.. Og mange som tar med babyer i selskap og bryllup og sånn--Spiller ingen rolle det når babyen kan sove i et annet rom eller noe sånn. Noe annet er det om foreldrene til stadighet er fulle når de har babyen. Min eldste hadde alltid gulp på klærne, men det betydde ikke at vi ikke skiftet på henne for det, hun gulpet bare sinnsykt masse. Og møkkete det er det i alle fall her innimellom,, nå bla er det skittent her,(driver med badet).. Så det jeg prøver å si, er at ting er ikke alltid som man tror, man har ikke alltid alle detaljene og vet bakhistoriene,, For min egen del så HATER jeg besserwissere, som tror de vet alt så mye bedre om mitt eller andres liv , og TROR de vet alt om alle,..
1986-modell Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Jeg ville gitt vedkommende en advarsel først. Se om h*n skjerpet seg.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Jeg vet ikke, men forrige innlegg var skrevet den sjette i sjette litt over seks på ettermiddagen så jeg tror det er noen skumle krefter inne i bildet.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Ville nok vært litt bekymra ja. I og med at du stusser så ta heller en telefon for mye enn for lite. 1. Man tar ikke babyer med på fest. 2. Babyer pleier stort sett ikke å grise seg til.
Gjest Skrevet 30. april 2009 #11 Skrevet 30. april 2009 Da har ikke du møtt min baby. Jeg vet ikke hva du legger i "grise seg til", men å drite helt opp til nakken hver gang man skal på do kvalifiserer ihvertfall hos meg.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. april 2009 #12 Skrevet 30. april 2009 Hm, er det meg du sikter til? Sjekk nicket mitt.....
børdi Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 var alltid rotete når minste min var baby og, og spørs hva du mener med fest, hadde med henne bort til venner på middag, og et glass vin jeg og når hun var baby, for da kunne hun jo sove i bagen på vogna. Og hun var ALLTID full av gulp, fordi hun gulpet HELE tiden.. så ting er ikke alltid som man "tror" så NEI jeg ville IKKE ringt BV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå