Gå til innhold

hvordan merker man at vannet går??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man står i dusjen, eller sitter på do og tisser liksom?? Ellers er det jo ikke så forferdelig vanskelig å skjønne liksom.. hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du bare smålekker litt så vil du garantert merke det! Man kjenner det inni seg også på en måte, vanskelig å forklare, at noe løsner. Dessuten er det snakk om ca 0,5-1 liter med vann om alt går på en gang og det vil nok plaske selv om du står i dusjen elelr sitter på do, hehe... Går det bare litt og litt er det kanskje litt verre å oppdage det, men du vil jo bli kronisk våt nedentil. Har hørt at om man er usikker skal man ta på et bind og er det ganske vått etter en times tid og lukter søtlig/emment, så er det mest sannsynlig fostervann.

Skrevet

Men hva hvis man er og bader på stranda for eksempel.. merker man det da tro?

Skrevet

Ja det vil jeg tro, som sagt, man kjenner det inni seg også på en måte, vanskelig å forklare. Dessuten dannes det nytt fostervann hele tiden så det vil renne litt og litt i ett kjør etter det først er gått, da kan man ikke unngå å merke det.

Skrevet

Vannet mitt begynte å piple da jeg hadde tisset....merket det, ja - merket at det ikke kom fra samme sted og at det ikke var noe jeg kunne styre. Da riene begynte en time senere så fosset det ut...så det hadde jeg kjent uansett hvor det hadde gått, for å si det sånn;o)

Skrevet

Da vannet gikk på min første føltes det som noen stakk hull på en vannballong.

Splæsj og alt kom på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...