Gå til innhold

Edde en anonyme som ha drede seg ud elle? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyttedyttedytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drede på leggen?

Dyttedyttedytte

Skrevet

Jævla kukhue-anonym bør dø.

Du, derimot, får pakke, for du er snill! (om du ikke har fått den alt!)

Skrevet

*hviske* Er du nissen....???

Skal til pappa om ca en time, da får jeg se. *i julemodus jeg nå* :-D

Skrevet

*hviske tilbake* jeg er senilnissen... treigetreigetreigenissen... sånn nisse som folk lager anonyme innlegg om av typen "ei jeg kjenner fra bim sa hun skulle sende meg pakke"... men det bør altså bli jul i dag eller i morra, snillebarnprinzessin...

Skrevet

Hihi... Man blir rørt av å bli plassert i den sjeldne "snille barn"-kategorien. Men slæpp off, Samantharitan - jeg har ikke savnet pakke, har savnet DIG, o store svadafaen, Pegasusrytter med edelgris i besittelse! :-D Hurdan gårde i sumarvärmen???

Skrevet

Det er jo varmt, ja! Og to unger halvsjuke - men hva gjør det, vi danser ut i sommernatten du och jag, prinsessan, du och jag!

Skrevet

Huff, det hørtes ikke bar ut. Du skulle ikke stappet dem nedi posen du sendte meg da?? Det er utrolig hvor mye kroppen kan bøye seg hvis man bare bruker makt og ikke er redd for å få diverse kroppsdeler ut av ledd! Kan godt danse ut i sumarnatta med deg, det hørtes herlig forfriskende ut. Fikk et bilde av John og Olivia og "Summer niii-hiiiights"! Kan jeg få være John? Jeg tar meg unektelig godt ut i trange, altfor korte jeans, hvite tennissokker og mokasiner. :-D Pakken kom forresten ikke igår, men den kommer sikkert idag. ;-)

Skrevet

Det hørtes ikke bar ut, men det hørtes heller ikke bra ut. Bare sånn for å slenge det på. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...