Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jævla kukhue-anonym bør dø. Du, derimot, får pakke, for du er snill! (om du ikke har fått den alt!)
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 *hviske* Er du nissen....??? Skal til pappa om ca en time, da får jeg se. *i julemodus jeg nå* :-D
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 *hviske tilbake* jeg er senilnissen... treigetreigetreigenissen... sånn nisse som folk lager anonyme innlegg om av typen "ei jeg kjenner fra bim sa hun skulle sende meg pakke"... men det bør altså bli jul i dag eller i morra, snillebarnprinzessin...
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Hihi... Man blir rørt av å bli plassert i den sjeldne "snille barn"-kategorien. Men slæpp off, Samantharitan - jeg har ikke savnet pakke, har savnet DIG, o store svadafaen, Pegasusrytter med edelgris i besittelse! :-D Hurdan gårde i sumarvärmen???
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Det er jo varmt, ja! Og to unger halvsjuke - men hva gjør det, vi danser ut i sommernatten du och jag, prinsessan, du och jag!
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2007 Huff, det hørtes ikke bar ut. Du skulle ikke stappet dem nedi posen du sendte meg da?? Det er utrolig hvor mye kroppen kan bøye seg hvis man bare bruker makt og ikke er redd for å få diverse kroppsdeler ut av ledd! Kan godt danse ut i sumarnatta med deg, det hørtes herlig forfriskende ut. Fikk et bilde av John og Olivia og "Summer niii-hiiiights"! Kan jeg få være John? Jeg tar meg unektelig godt ut i trange, altfor korte jeans, hvite tennissokker og mokasiner. :-D Pakken kom forresten ikke igår, men den kommer sikkert idag. ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2007 Det hørtes ikke bar ut, men det hørtes heller ikke bra ut. Bare sånn for å slenge det på. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå