BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Saa kjedelig da.. Og jeg som har bursdag i dag og all tingen! 27 aar i dag, gitt.. Huffameg.. Bare 3 aar igjen til jeg fyller 30! Saa den beroemte biologiske klokka tikker og tikker, hardere og hardere.. Blir helt oer i hodet jo! Hoerer liksom ingenting annet enn den klokka, og eggstokkene som hopper av utolvmodighet.. Jaja... ikke saa mye aa gjoere med det. Fikk en nydelig kjole av mannen min i gave i morrest, og kunne ikke for det, men tenkte hvor fantastisk det hadde vaert om det laa ei babylue eller ei sparkebukse nedi eska... Aner ikke hvor den ideen kom fra, for han ville aldri gjort noe saant uansett, men det er liksom det som er i hodet mitt for tida... Saa saann er det.. Skal hale innpaa med masse brownies og gulrotkake fra i gaar, og kose meg masse i ettermiddag! Mannen min kommer sent hjem, men da skal vi ut og spise sushi! Nam!!! Ha det veldig bra alle sammen! KLEM
Junigull 08 + julispire Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer så masse med dagen!!! du får nyte dagen og krysse fingrene for at din neste bursdag er med et lite nurk i armene!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 gratulere så mye med dagen!!!!!!!!!!!!! Ja det er fryktelig stille her inne.. holder mest til på bli gravid og skravle jeg siden det er så stille her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå