Urtete Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Nå skal jeg straks avslutte arbeidsdagen og kjøre til barnehagen for å hente to småjenter i sommerkjole. I dag skal vi lage deilig kyllingsalat og det blir jordbær til dessert - mmmmm. Etterpå tror jeg vi tar enda en dessert! En is på trampolinen er sikkerstikk for hygge i finværet!:-) Ønsker alle en fin ettermiddag og kveld! Det er NÅ vi må nyte sommeren, jenter! ) Sommervarme klemmer fra
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Takk skal du har urtings! kos deg på trampolina i sommeren.... Jeg vet ikke hva jeg skal jeg, for jeg har tusen ting å gjøre, og ikke lyst til å starte på en eneste en.... men sommer har vi! :-)
Urtete Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Hehehehehe, det var velkjent - tusen ting å gjøre og manglende arbeidslyst... Kanskje det finnes arbeidslyst å få kjøpt? :-)) Når det gjelder trampolina, så SITTER jeg på den. Jentene tar seg av hopping og løping og herjing. Mulig det hadde vært smart å hoppe på den i stedet for å sitte og spise godteri der... :-)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Koos dere =D Is i varmen er et sikkert tegn, nå er det sommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå