beentheredonethattwice Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Og mot søndag skal det bli 28 grader. Skrekk og gru!
Nina-med passasjer Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 hater at det er så varmt nå rettogslett...er helt gåen....og beina mine er så grusomt hovene..sommer skal jo være deilig det...
Teltpluggen Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Typisk norsk:) Don't get me wrong.. Det er sikkert fælt å være høygravid og ha mage og slikt nå i varmen. Ikke så behagelig med morgenkvalmen heller:P Men vi i norge har en tendens til å klage på at det er for varmt, med mindre det er for kaldt! Motspørsmål.. HVA er perfekt temperatur for DEG?
nettie med 4 små Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Kjøpt et basseng til 150 kr på Brio som jeg kan ligge å plaske i, veldig behagelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå