Gå til innhold

Blir utilpass i denne varmen jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mot søndag skal det bli 28 grader. Skrekk og gru!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også... :(

 

 

Skrevet

hater at det er så varmt nå rettogslett...er helt gåen....og beina mine er så grusomt hovene..sommer skal jo være deilig det...

Skrevet

Typisk norsk:) Don't get me wrong.. Det er sikkert fælt å være høygravid og ha mage og slikt nå i varmen. Ikke så behagelig med morgenkvalmen heller:P Men vi i norge har en tendens til å klage på at det er for varmt, med mindre det er for kaldt!:P Motspørsmål.. HVA er perfekt temperatur for DEG?:D

Skrevet

Kjøpt et basseng til 150 kr på Brio som jeg kan ligge å plaske i, veldig behagelig...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...