Marolla Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Er lei av de gamle rådene om kanel, sex og vindusvask. Råd nummer 1: Omvendt strikkhopp 2. Gå ut i spagaten.... sikkert bra for åpning! noen som kommer på noe annet?
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Begynner du å blir lei Marolla?? He he... var hos legen i sted hun hevda at de fleste kjærringråd var bare tull... men er klart kan jo hende man skulle prøvd med noen litt utradisjonelle.. Svogern min foreslo en tur på tusenfryd med tilhørende karusell turer opp og ned og rundt omkring.. Kan jo hende spaceshot hadde vært tingen!
Marolla Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har prøvd de andre kjerringrådene, og de funker dårlig! Derfor lager jeg mine egne Hvordan er det deg og magen? Slenge seg i lianer funker kanskje?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Løpe baklengs rundt boret mens du synger "Ja vi elsker" av full hals og hopper høyt opp i luften ved annenhvert hjøre du kommer til. Du må også hoppe hver gang du hører en hund bjeffe. Veldig effektivt har jeg hørt! ;-)
Marolla Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 hmmmm... kanskje lære hunden å bjeffe mer ofte.
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 He he... tror mannen min skulle ledd godt om jeg løp rundt boret og sant og hoppet, eller begynte å slenge meg rundt i diverse ting.. Her går det greit. Vært på kontroll hos legen i dag, skjekka mormunnen og den var myk og hadde trukket seg opp. Så hun røsla litt som hun sa, så får vi håpe det hjelper... ellers var det bare sex man kunne forsøke selv om virka ifølge henne, men så langt har det ikke funka.. men men.. Er helt rått varmt ute nå 27,5 grader i skyggen her så jeg renner snart bort... Deg da Marolla merker du noe forskjell ??
Marolla Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2007 Ingen forskjell. Men nå kan h'n bare holde seg inne der til etter helga. Får besøk av foreldrene mine, så da har jeg ikke lyst til å ligge på sykehus. H'n kan få siste frist dette døgnet, ellers må h'n pent vente til mandag.
Sluffsa Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Sove med sprikende ben så kansje h#n kryper ut av seg selv!!!!???
Marolla Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 Suverent! Eller istedet for å gå, så må man danse lambada!
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Tenn opp et bål mellom bena og røyk h*n ut! Evt. kan man fylle opp med vann så kommr småen seilende ut etterhvert...
*Milla74* Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Nå prøver jeg snart alle disse rådene på en gang! Har hatt rier siden 07.30 morrest, tidvis gansk tette. Men nå virker det som det er gitt seg litt... Grrrrrrrrrrrr!
Marolla Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. juni 2007 Det er bare å forsyne seg altså! Ingen pantenter her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå