Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså når vil det ikke lenger falle barnet inn selv å gå naken rundt foran alle og enhver? Vår gutt på 4,5 år kunne neppe brydd seg mindre om noen ser ham naken, er mer vi som insiterer på at han skal ha noe på seg når vi er ute. Har en niese på 12 år som så sent som i fjord i hvertfall ikke hadde de største betenkligheter med å vrenge av seg alt av klær foran familie for å bytte til badeklær elelr omvendt, men hun gikk ikke uten klær ute foran andre da altså, da ville hun at noen skulle holde et håndkle for henne. Når er det egetnlig vanlig at barn foretrekker å ikke vise seg naken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var vel nærmere tenårene før jeg tenkte i de baner. Husker det var en onkel som bemerka at jeg begynte å få pupper. Etter det var ikke t skjorta av den sommeren nei!!

Skrevet

Sønnen min på 6år vil ikke kle av seg så folk ser det, det ville han ikke i fjor sommer heller, da mener jeg helt naken da.. Ikkenoe problem her hjemme, ungene bader, steller seg, og er nakne uten problemer, helt greit at f.eks mormor eller tante er tilstede også. Men å få han til å kle seg naken på stranda er helt umulig, han vil ha et håndkle rundt livet når han skifter til badebukse.Helt greit synes jeg, innenfor husets fire vegger er det ingen som skammer seg her, vi kan fint ta en dusj uten å være alene på badet, men det er ikke nødvendig å være naken ute blant folk.

Yngstesønnen på 3,5 ser litt anderledes på det da, han bryr seg overhodet ikke om det, men det er vel ikke lenge før han tar etter storebror på det området også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...