Gå til innhold

Fy altså! Folk er så frekke!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på uterestaurant i går, og jenta mi på 8 uker lå å pludret oppi vogna, med kjole, og lue på... ikke noe mer... så kom det ei dame og sa at jeg måtte KLE PÅ ungen min!!! det var 25 grader i SKYGGEN.. Jeg sa klart i fra at jeg kunne ta vare på barnet mitt selv, da bare mumlet hun noe om unge, uansvarlige foreldre og gikk... Oh My god, mind your own buisness, lissom!!! hva er det med folk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør jeg gjette at dette var en litt eldre dame? Du får trøste deg med at det er mye mer unansvarlig å la babyen din ligge med strømpebukse etc nå..hehe....

Fortsett å kle babyen din slik du gjør....

Skrevet

Tror de kledde på barna mye mer før i tiden, og at vi nå er mer bevisste på at det faktisk er langt verre å bli overopphetet. Drit i dama. ...Men jeg forstår godt at du ble irritert. Folk bryr seg jo med alt mulig...

Skrevet

Nei hun var ikke såå gammel... 40-45 kanskje?? var derfor jeg ble så utrolig forbanna.... var jo driitflaut, var masse folk i rundt oss å greier...

Skrevet

synes du klarte deg bra..jeg hadde blitt så provosert at jeg hadde gått etter henne for å spørre hva hun mente...Jeg får lyst å si noe når jeg ser små babyer i alt for mye klær i varmen...men jeg holder klokelig kjeft.

Skrevet

Sannsynligvis syntes de at hun dama var helt teit og godtet seg over at du turte å ta igjen :o)

Skrevet

voksne damer sier jo alltid at vi må kle på ungene, lurer på hvor mye klær de egentlig mener det er behov for!!! Snuppa ligger med bare body og lue hvis jeg tar henne opp, og hun er fortsatt varm!

Det mest irriterende er jo at folk må blande seg med alt!!! argh....

Skrevet

En gang var jeg på kafé sammen med søstra mi og ei venninne. Hadde selvsagt ungen med i barnevogna. Det eneste ledige bordet (for fire) var ved et vindu, og det var ganske kronglete å komme seg dit med vogna (de hadde laget altfor dårlig plass til oss med barnvogner og ikke minst fok med rullestoler).

da vi til slutt skulle gå ut derfra, satt det folk ved et av bordene som vi hadde presset oss forbi. Jeg prøvde å komme meg fobi uten å plage noen, men det endte med at de måtte reise seg for å flytte bort stolene så jeg kunne trille forbi.

Jeg smålo litt unnskyldende og takket for at de var så snille å hjelpe meg forbi.

Men da vi kom ut, sa søsteren min at dama ved bordet (hun var vel i 50-årsalderen) hadde kommet med surmaga kommentarer om oss. som at hun ikke fattet hvorfor vi absolutt måtte sette oss ved akkurat det bordet der når vi hadde barnevogn med. Hun fikk det visst til å høres ut som om vi var helt på jordet.

Jeg hadde ikke hørt det fordi jeg var opptatt med vognen, men jeg ble så forbannet at jeg hadde lyst til å gå inn igjen og spørre om hun hadde et stort problem. Jeg gjorde det ikke, da jeg er opptatt av fred og ro. Men hadde jeg hørt det mens hun sa det, ville det ikke vært noen tvil om hvem som skulle følt seg helt på jordet nei...

Skrevet

Forstår ikke helt dere her inne jeg da. Her om daegn var det ei som hadde lyst til å kommentere påkledningen til en annens unge, og dere sier: "ja, jeg hadde sagt ifra","ja du må siifra når folk gjør det". Nå når ei faktisk har fått kommentar på påkledning er det "nei, jeg hadde blitt så forbannet" og "nei, ikke bry deg om kommentarer fra teite damer". Er vel samme problemet fra ulike synsvinkler. Hva med å la være å bry seg med andre hvis det ikke er dirkete barnemisshandling.

Skrevet

Men det er forskjell på å si det på en frekk måte og på en velmenende måte da. Og dessuten bør det være en grunn til å si fra. Synes ikke det var drastisk å ha på ungen kjole i 25 pluss, men det er min mening...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...