"husmor"med lille Nora Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 eg har glemt å kjøpt urin glass eller hva det heter.. trenger til i morgen!! apoteket stenger om 30 min, rekker det aldri!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Ta deg en prøve når du kommer til legen eller hvor du skal..
doffine Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Kok en tuppeware sak, et tacoglass etc.. det gjør samme nytte vare det er sterilt:-)
Marolla Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Kok ett gammelt glass med lokk. Ett du har hatt tomatpure eller noe slikt i... Er billigere å bruke de enn å kjøpe glass på apoteket.... Spis spaghetti med kjøttsaus til middag i dag...
Miss L å di Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Du kan bare holde deg til du er hos legen, så kan du tisse i en kopp der. De har sånne plastikk-kopper. Har gjort det mange ganger jeg... Er litt glemsk ser du :-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Takk. hvorfor tenkte eg ikke på det! hehe. vi har mangen tomme tomatpurre glass. men er det nok at de har ligget i oppvaskemaskinen eller bør eg koke de?
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2007 hehe. ja kunne da Marthe, men eg komme meg ingen plass før i måro tidli:p men skal ta å koke et tomatpurre glass;)
Teltpluggen Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Gjer da;) Har måtta gjort da et par gonger eg og:P
Reidis Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Du kan be om å få med deg et nytt glass til neste undersøkelse du skal på. Jeg pleier å få et nytt et hver gang jeg er på kontroll, slik at jeg har til neste gang.
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2007 eg skal kjøpe meg et lager i morgen!! hvor mangen trenger eg? 5-6 stk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå