Gå til innhold

Pumping og frysing av morsmelk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykt sprengt.Fødte på lørdag og melka har kommet for fullt. Snuppa klarer ikke å holde unna. Sovner stort sett når hun legges til brystet. Lurt å pumpe ut den værste sprengen,eller???

Hvor mye kan jeg regne med at hun spiser pr måltid? Tenker å fryse ned porsjonsvis,for å ikke kaste for mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart lurt å pumpe ut hvis du har for mye. Melkespreng kan gi brystbetennelse og det er IKKE noe godt. Dessuten er det jo kjekt med en skvett i frysern hvis mor skal bort eller hvis far har lyst å kose seg litt med matinga.

 

Jeg frøys morsmelka i sånne små flasker fra Avent. Tok ca. 1 dl hver. Her gikk det med 50-100 ml per måltid så da var det greie porsjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...