feitogflott Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Sykt sprengt.Fødte på lørdag og melka har kommet for fullt. Snuppa klarer ikke å holde unna. Sovner stort sett når hun legges til brystet. Lurt å pumpe ut den værste sprengen,eller??? Hvor mye kan jeg regne med at hun spiser pr måltid? Tenker å fryse ned porsjonsvis,for å ikke kaste for mye..
futte (tm) Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Helt klart lurt å pumpe ut hvis du har for mye. Melkespreng kan gi brystbetennelse og det er IKKE noe godt. Dessuten er det jo kjekt med en skvett i frysern hvis mor skal bort eller hvis far har lyst å kose seg litt med matinga. Jeg frøys morsmelka i sånne små flasker fra Avent. Tok ca. 1 dl hver. Her gikk det med 50-100 ml per måltid så da var det greie porsjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå