Gå til innhold

Elli.... Elli... er du her?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

juhuuuuu... er du her.... roper på elli.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Logga av nettopp,men er her på ny!(orker ikke sitte ute likevel)

Hva gjør den smekre damen på idag da?

Skrevet

Jippi:-))) Elli er her:-))))))))

Det er varmt ute:-)) Skal sette meg ut snart.. sola kommer på balkongen nå..

Jeg har hatt litt å drive med siste dagene.. du missa engletreff da.. hadde det forrige dagen:-)) men vi skal ha flere treff i sommer:-)))

Skrevet

Jepp,det er dritvarmt! Kom meg ned til varmen igjen på fredag,men på søndag brøt helvette løs igjen med blodspying og det hele,så...

Hadde jeg vært iform hadde jeg mast meg med på engletreff,men satser på at jeg kommer sterkere tilbake senere!

Var det suksesstreff,eller?

Skrevet

Uffda... høres ikke moro ut assa... klarer du å holde noe veske nede eller??

Jeg har vært kvalm de siste dagene på morran jeg nå, også... men er nok sånn opptisk bedrag for å være gravid...

neste engletreff kan vi ha en egen bøtte kun for deg, her.. malt og pynta til deg:-)))

Treffet var en suksess:-)) vi hadde det mega moro, og lo masse hele tiden...

Skrevet

Å,så gøy dere må ha hatt det! :-) Tenker det ikke var mange tørre truser når folk gikk hjem,ha-ha!

Æsj,takler ikke bøtte,og jeg er så sjuk når det først slår til, at jeg ikke orker kle på meg engang... går rundt å dasser usminka,udusja og fæl i en eldgammel sommerkjole uten noe under! Sexy,med andre ord!

Tror jeg skal gå ned i kjelleren å legge meg litt,er jo så jævlig varmt her i huset!(har bare skygge rett mot naboene nå,og jeg nekter å vise meg i all min prakt for omverdenen!)

Kvalm kan jo tyde på så mye da,men kan jo håpe på graviditet da! Hadde ikke gjort no om du ble gravid nå da! .-)

Skrevet

oooooo du høres lækker ut:-)))) heheheheh... bøtta er bare grusom.. grøss... Ta deg en tur ned i kjelleren og få litt avkjøling:-))))

Jeg viser meg sjelden ute blandt naboer uten mascara.. er noe med velvære...

jeg fant takk og lov et par flasker med øyedråper nå.. er allergisk mot gress pollen... finner ikke resepten min.. men jeg blir så jævla irritert når noe bedreviter skriver da på tråden, "du kan ikke ta alt av medisiner når du er gravid"... Svarte faen.. ekke alle som er gravide her inne vettu... Nå er jeg såååååå fedd upp av at alt her inne skal omtales for de gravide... og alt skal gjelde de... Missforstå meg rett:-)))) regner med at du gjør det:-))) tihi...

Skrevet

Ja,sverger til posjelensguden her,altså,ingen plastbøtte! Da må man jo drive på å tømme,skylle og vaske den for hver gang man kaster opp! Ekkelt! *grøss*

Å,kjipt med den allegien da,ødelegger jo store deler av utekosen på sommern! Godt du fant no du kunne bruke hjemme i roteskuffa da!

Alt her er visst forbeholdt gravide,ja. Man kan jo klikke på profilen til vedkommende før man kommenterer! for min del synes jeg det er kjedelig å snakke om graviditet o.l,men når man kjeder seg ramler man fort inn på bim,for det er jo alltid folk her! Har ikke orka ta stilling til vogn,bodyer,stellevesker og sånt enda,er enda så lenge igjen til babyen kommer,og så er det så kjedelig å snakke om!

Missforstår alltid alle rett,jeg!

Skrevet

Æsj,ny kvalmebølge....:-(

Logger av og kiryper inn i et hjørne i kjeller'n!

Sol deg litt ekstra for meg også da,snuppa!

klemmis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...