Gå til innhold

Etter en del timer på poliklinikken er status igangsetting fredag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lite fostervann- akkurat som med forrige barn, så de vil ikke drøye det noe lenger. Modnings-status? Ikke bedre enn for to uker siden...så må nok ha kur, som forrige gang...

Så da ble det akkurat slik som jeg har fryktet. Hadde en rimelig fæl opplevelse sist og er redd nå, må innrømme det. de har lovet visse ting, men...

Så med mindre miraklenes tid enda ikke er over og fødselen faktisk starter av seg selv innen fredag morgen, så blir det igangsetting da.

Klem til deg Mill@jenta- ikke gøy å bli sendt hjem igjen. Får håpe "behandlingen" i dag kan gjøre susen for deg da, slik at du starter av deg selv.

Regnbuemor- krysser fingre for deg også! Skulle jo tro en av oss tre hvertfall hadde kropp som klarer å ordne opp i dette selv...Vi tre er vel heller ikke den beste reklamen for modningsakupunktur....Nå fortjener vi en superrask renselse og lite etterrier, så kanskje pengene på bbb-kapsler hvertfall ikke var bortkastet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Merrily!

Du skal føde på tønsberg skulle du ikke?

Jeg og.. Kanskje vi sees der snart?? Håpe Håpe på fødsel;)

Var på føden i natt. Vannet mitt gikk delvis igår. Synes det kom mye, men det var fortsatt fosterhinne der og bare 2cm åpning:( Ikke noen som helst rier heller. Huff blir sååå utolmodig altså!

Skal ikke klage jeg da. Har ikke termin før 19.juni. Men fikk jo litt forhåpninger da vannet plutselig gikk.

Var sånn forrige gang også, og da startet riene etter bare 20 min, og fødselen var over på under 4 timer.

Får håpe du føder av deg selv innen fredag da! :) Lykke til!

Skrevet

Uff, håper det starter av seg selv! Er selv livredd for å igangsettes igjen jeg også, var ikke en god opplevelse! Håper inderlig du slipper, skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Sender ei sky av "sette i gang av seg sjølv-fødestøv" til deg Merrily!

***********************************************************************************************************************************************************************************************'

Håper alt går bra altså!

Skrevet

Heisann! Så fint at de vurderer igangsetting da, blir fint for deg. Når det gjelder modningsakupunktur, så er vi rett og slett dårlig reklame ja.. ;) Satser på at de har tid i morgen tidlig når vi kommer inn, for jeg tror jeg takler dårlig å bli sendt hjem igjen, da skal jeg jammen snakke med overlegen som bestilte igangsetting for meg på mandag.. Var 1 cm åpning på mandag, men har hatt masse rieaktivitet i natt, så i dag var det faktisk bare en liten kant og 2 cm åpning, og det ble jeg kjempe glad for, fremgang iallefall. Så selv om du ( og jeg) hadde veldig tøff fødsel sist, så har vi bedre grunnlag for bedre fødsel denne gang, uansett om det blir igangsetting, for kroppen har vært gjennom det en gang alt..

Så hvem vet, hvis du vet du blir satt igang på fredag, så slapper du bedre av slik at kroppen forbereder seg mer..

Håper iallefall det er det som skjer her, for de er ganske vonde de riene som kommer, men de gir seg etter en stund, så da regner jeg med de har litt for seg.. :) Vi har vel uansett alle 3 en baby i armene i løpet av helgen, og det er en kjempe bonus å se fram til.. ;)

Skrevet

Håper virkelig vi blir satt igang da. Liker ikke helt og gå her med lite fostervann. Vet ingenting om det egentlig, hva det kan gjøre med babyen liksom, og når jeg hører at mill@jenta ble sendt hjem igjen så blir jeg jo bekymret. I utgangspunktet så var jeg på poliklinikken for samtale om igangsetting pga psyken, og dette hjelper ikke på den biten, uff.

Nei den akupunkturen har jeg mista trua på. Jeg møtte opp til timen min i dag, men ikke med store forventninger. Var mer sånn at jeg tenkte, tenk om det var dette som skulle til og så dro jeg ikke... Så får vi se, om noe skjer i løpet av natta.

Masse lykke til da Merrily. Kanskje vi møtes på DIB neste uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...