Gå til innhold

Trenge litt hjelp.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noken tips som kan starte fødselen...?? Hvertfall hjelpe på litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det funker,men jeg har fått beskjed om å gå mindre fordi jeg får kynnere når jeg går mye. Jeg kan visst gå på meg rier..

Skrevet

å vaske golv, d hjalp på meg :) eller gå opp å ned trapper, gå turer.. men prøv å vask golv du, å da må du krype litt utennom for å få d ekstra reint :) hehe..

Skrevet

oki.. då blir da golv vask på meg i kveld ;-) eg har prøvd sterk mat, men eg fekk berre halsbrann då.. hehe

Skrevet

kan godt få fleir tips:-D

Skrevet

for meg funker ikke å vaske gølv... gjort det masse.. å ingenting skjedde.. hørt at om man bader i badekar, og det er litt kaldere enn vanlig så skulle det hjelpe.. eller var det varmt husker ikke jeg.. Spise kanel, kiwi... hørte også om en her inne som kjørte masse på domplete vei, å neste dag kom babyn ut...

 

men har hørt mest at kanel virker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...