Malla86&Amalie07 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Har dere noken tips som kan starte fødselen...?? Hvertfall hjelpe på litt...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Vet ikke om det funker,men jeg har fått beskjed om å gå mindre fordi jeg får kynnere når jeg går mye. Jeg kan visst gå på meg rier..
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 å vaske golv, d hjalp på meg eller gå opp å ned trapper, gå turer.. men prøv å vask golv du, å da må du krype litt utennom for å få d ekstra reint hehe..
Malla86&Amalie07 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 oki.. då blir da golv vask på meg i kveld ;-) eg har prøvd sterk mat, men eg fekk berre halsbrann då.. hehe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 for meg funker ikke å vaske gølv... gjort det masse.. å ingenting skjedde.. hørt at om man bader i badekar, og det er litt kaldere enn vanlig så skulle det hjelpe.. eller var det varmt husker ikke jeg.. Spise kanel, kiwi... hørte også om en her inne som kjørte masse på domplete vei, å neste dag kom babyn ut... men har hørt mest at kanel virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå