Gå til innhold

innskrivelse på sus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det vi blir innkalt til innskrivelse på sykehuset? hva er det vi gjør, blir vi vist rundt å sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var i uke 35 eller noe sånt....(husker ikke så godt...)

Jeg fikk ikke omvisning, men vet om ei som spurte om det da hun var der, og hun fikk.....så det er nok bare å spørre, for tror ikke det er en del av innskrivningen ;)

Lykke til =)

Skrevet

Glemte å si hva de gjør....hehe....de bare overfører den inforen du har på legepairene til sine papirer, så kan du spørre om ting du lurer på og gi beskjed om spesielle ønsker å sånt ;)

Går unna på ca.10 - 15 min :)

Skrevet

tusen takk for svar :) men jeg har litt lyst å føde på fødeloftet, kan jeg bare si ifra om det på innskrivingen eller er det noe jeg må fikse på forhånd?

Skrevet

Regner med hun spør om du vil....hvis hun ikke spør så bare si det du :)

Hun var veeeldig ivrig at jeg oxo skulle føde der (aaaner ikke hvorfor)....men sa jeg vil ikke det jeg :)

Så godt mulig hun spør deg om det ja =)

Skrevet

oki det hva bra, hva litt redd at jeg måtte begynna å ringe rundt (liker ikke så godt å ringe jeg) hehe.. føda i 03 men da hva det jo ikke fødeloft, men som sagt så ville jeg aldri født på fødeloftet viss jeg var førstegangs fødende, pga du vet jo aldri hvordan fødselen blir.. men nå satse jeg på at fødselen vare sånn som sist 3,5timer :)

Skrevet

Eg fekk innkallelse til innskriving på Fødeavdelingen, men ville føde på Fødeloftet. Så da sa jordmor at eg måtte ringe til fødeloftet og avtale tid. Så det gjorde eg, og så avbestilte dei timen for meg på fødeavdelingen.. Liker heller ikkje å ringe rundt, men dama eg snakka med var superkoselig:)

Skrevet

eg ringte til fødeloftet å fortralte ka ti eg hadde termin. Sa eg ville føda der, og fikk beskjed om at det var vanlig med innskrivning ein mnd før.

Fikk tid med en gang:)

Skrevet

angående det med omvisning så vet jeg at de har grupper på SUS som har omvisning sammen. Da må du nesten ringe og melde deg på trodde jeg, men det kan du jo ta i samme slengen som du tar å melder din interesse for fødeloftet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...