Gå til innhold

menstruajon etter Yasmin p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.hadde min siste "pillemens" den 12 mai..så venter å få nå til helgen ca.

noen som har erfaringer med dette etter endt bruk av p-piller? spes yasmin som jeg gikk på..

pleier merke på kroppen om tante rød er rundt hjørnet, men ingen tegn....jaja..vente noen dager å se d an.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

før jeg begynte på yasmin hadde jeg uregelmessig syklus, men da jeg sluttet med yasmin fortsatte kroppen min med en 28 dagers syklus:)

Skrevet

Hei... Jeg fikk aldri ordentlig mens etter jeg sluttet på Yasmin, ble gravid med en gang! Så kan jo være det? :)

Skrevet

er det jeg håper på også skal skje, slik at jeg har noenlunde peil..hehe

gikk på trionetta før yasmin, bytta i fjor høst..og har siden jeg begynnte på p piller hatt regelmessig og stabil syklus.

Skrevet

Det kan variere VELDIG fra person til person. Noen får regelmessig syklus med en gang, mens andre kan vente mange måneder før mensen kommer tilbake (pluss at noen får veldig uregelmessig syklus). Hvis du ikke får mensen innen 6 måneder bør du oppsøke lege. Sannsynligvis blir syklusen din nå nokså lik den du hadde før du startet med p-piller.

Skrevet

takk for svar..kan hende den kommer snart.skal begynne prøving i juli tenkte vi, dvs etter to mensen til..får jeg i helgen har jeg neste mens rundt 7 juli og da setter vi igang etter det;) men som sagt hadde vært greit å fått en noenlunde syklus

Skrevet

Jeg ble gravid med en gang etter Yasmin piller, fikk positiv test noen dager för jeg skulle hatt mensen og.

Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk ikke stabil syklus mens jeg gikk på yasmin engang jeg. Ikke etterpå heller.

Skrevet

Første gang jeg sluttet på Yasmin fikk jeg aldri mensen, ble gravid med en gang! Andre gang jeg sluttet gikk det tre mnd før mensen ble normal, småblødde med bare få ukers mellomrom og hadde mensvondt i magen i tide og utide før den plutselig normaliserte seg, måneden etter var jeg gravid!

Skrevet

Jeg fortsatte på 28 dagers syklus etter at jeg slutta på Yasmin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...