Nit@™ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Har stablet opp en stor haug med ved. Mannen hadde kløyvd, og bare kastet i haug, så nå er alt pent stablet opp! Gå ut og kløyve litt mer også jeg ) Guuuud hvor mange ganger den veden varmer. Når den hogges, kvistes, skjæres, kløyves, stables, bæres inn, når den ligger i ovenen... Og jaggu må asken ut av oven igjen også )
Hmmmmmm Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 så flinke dere er ..... stablet ved igår, de som har varit til "tørk" blev stablet in i boden og i di 2 kasserna vi har uten før dørren..
Mamman til AM&JS Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Det må jeg jammen si...så arbeidsom du er i dag da.:=)) Flink er du.. Hvordan går det forresten med deg og magen din??
Nit@™ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Det går opp og ned ) Må passe veldig på hva jeg spiser. Klarte ikke motstå fristelsen av en halv sommerkotelett på søndag Det var den søndagen og mandagen.. Går på medisiner som fungerer halveis. Skal prøve maxdose en uke til, så MÅ jeg ned på dosen eller prøve annen medisin. Psyken er egentlig værre en magen nå, for jeg vil så gjerne ut i jobb igjen. Om ikke annet litt. Men kroppen og hode er ikke enig ) Derfor vedstabling i dag for å få litt annet en husarbeid å gjøre, også er det ikke så langt på do heller her da:o) Lurte på om det gikk ann å få jobb som "dosittetester" et sted da, for den jobben hadde jeg klart med glans *he he*
Mamman til AM&JS Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hehehe...humøret har du jo hvertfall i behold...Og det er godt å høre!! DU kan jo kanskje være den første dosittetesteren i Norge da..) Har dem forresten funnet ut hva som er galt..??
Nit@™ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Dem har positivt utslag på Ulcerøs Colit. Men jeg går på medisiner mot Chrons sykdom også fordi det er egentlig det de kloke herrer mener det er! Så jeg får bare stole på det! Ja, hadde vært kult med yrkestittel "dosittetester" *tihi* Synes jeg ser det i det programet Tande-P hadde om div yrker... Hvem er "dosittetesteren" i panelet :-)
Mamman til AM&JS Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Haha...du får nå sagt det! Hihi.. Håper du får orden på magen din...og at du kommer deg ut i jobb igjen som du ønsker! Ha en god sommer!
Northernlights Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Da har du vært flink,ja =) Jeg foretrekker å stable ved framfor å vaske gulv og klær,jeg...
Nit@™ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2007 Enig Nothernlights. Det er godt å få bruke kroppen på litt annet en husarbeid. Men phu så varmt det ble ) 27 grader i skyggen! Håper mannen blir glad når han kommer hjem fra jobb når jeg har tatt jobben han har grua seg til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå