Gå til innhold

Får på meg buksene jeg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser at det er så mange av dere med termin i januar som har fått så stor mage at dere ikke får igjen buksene. Jeg er idag uke 9+5 og får på med alle buksene, har ikke mage, bortsett fra litt flesk da. Er det flere eller??? Var på UL for 2 uker siden og så hjerte banke, men når jeg ser at folk har kjøpt mammaklær i uke 9-10, blir jeg litt bekymret.. Dette er mitt andre avangerskap, forrige gang kjøpte jeg mammabukse i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10 uker nå, og får fremdeles på meg alle klærne mine! Jeg har nok lagt på meg, men det skyldes nok røykeslutt og mye kos:) Gleder meg til magen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å være bekymret for sannsynligvis :) Jeg sliter også i blant med å få på meg buksene, men det er ikke fordi magen har vokst - men mer fordi magen er så oppblåst (noe som er veldig vanlig når man er gravid). Og forresten, jeg var på UL i uke 7, da fikk jeg vite av gynekologen at når det er bekreftet liv (at du ser hjertet banke) er det mindre enn 15% sjanse for at det går galt (i uke 7) og at sjansene synker for hver dag. Så nyt graviditeten og at buksene fortsatt passer - det kommer fort nok til at de ikke gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det bare helt med ro, og kos deg med at du har sett et bankende hjerte!

 

Forrige svangerskap brukte jeg buksene mine til jeg var nesten halvveis. Liker bukser som er litt lave, så det har jo også betydning for hvor lenge de passer eller ikke.

 

Nå er jeg 8+6 og bruker fremdeles de vanlige buksene. Litt oppblåst, men det er ikke verre enn at jeg knapper opp en knapp når det strammer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene mine glir også rett på, men så er jeg bare i uke 7+3. Kjenner meg veldig igjen i det med oppblåst mage. Var redd jeg hadde blitt feit rundt magen allerede, så godt å høre at det er normalt å bli litt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Er 9+1 i dag, og magen har vokst en del. Buksene mine er også ganske lave i livet, så jeg bruker mine vanlige klær enda. Har kjøpt tunika, for de er ganske vide nederst. Har ikke lyst til å vise meg i mammatøy avdelingen enda, for det er bare de nermeste som vet at jeg er gravid. Men vet egentlig ikke om jeg gidder å holde det skjult så mye lenger....Det spiller jo egentlig ingen rolle om folk får vite det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 10+5 og har slitt lenge med å bruke de vanlige jeansene mine, selv de som er veldig korte i livet. Magen synes godt allerede! Synes egentlig det er litt rart i og med at bebisen bare er 6 cm... Men litt koselig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kvinner er svært ulike -- også når det gjelder svangerskap. Noen vokser fortere i begynnelsen mens andre tar igjen senere. Jeg er 10+4 med nr. 2 og får også på meg alle buksene mine ennå. Men nr. 1 tror jeg ikke jeg brukte mammabukser før rundt uke 18, men denne gangen blir det nok litt tidligere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er i uke 12 og har ikke tenkt å kjøpe mammaklær med det første... Har ikke lagt på meg noe, merker bare at magen er litt rundere i formen og at puppene er en størrelse større.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen trenger å bekymre seg jeg...en venninne av meg var gravid i 5 mnd før man kunne se det skikkelig!

Selv er jeg 11 uker på vei, og har fått en liten kul, men ingen mamma-bukser enda! Ellers er brystene blitt ganske store, så det er heller problemet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær glad for at du får dem på deg du:-) Jeg er 9+2 og sliter med mine bukser....men tror det er mest på grunn av at jeg er oppblåst, og at jeg tåler absolutt ikke noe som klemmer rundt magen nå, for da blir jeg så kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...