Karomamma Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Når jeg leser at du forbereder og pakker og gleder deg og at svigers har reisefeber på deres vegne og alt mulig... Ja, da får jeg også reisefeber! Ikke noe særlig misunnelig på noen uker i Hellas, skjønner du
Karomamma Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2007 Forresten så skal jeg tre dager til Madrid på mandag. Riktignok jobb, men likevel... Hø hø...
Urtete Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Hellas, Madrid.... Høres åååkei ut, ja! Skal til Legoland, jeg. Blir moro det også!:-) Full fres og lite avslapning, tipper jeg.:-)))
Reveenka Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg blir nesten litt misunnelig på den jobben din asså - når jeg er på jobb, sitter jeg alene på pasientrommet og kanke gå på do engang uten at noen avløser meg..... Men jeg lever på muligheten av en langhelg en eller annen gang i løpet av juni/juli; da har vi lovnad på barnevakt som tæk dom aille fire c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hihihihi......så morsomt:-) Her går det mest i bare feber nå, lille rosa er ikke i form i det hele tatt....hun har hatt feber siden i går, tempen går ned kun på paracet, pappan vært hjemme i dag og holder henne hjemme nå frem til avreise for sikkerhets skyld.... Akkurat nå bæljer hun inne i sengen, men nå er det natta om hun vil eller ei... Det ser ut som et bombet hus her hjemme.......har farget håret til hormonbomba ikveld.....fra mørkebrun til blond!!! Det var jo et helt prosjekt i seg selv, for etter avfargingen var det knalloransje, så var det å gå på med lyse striper for å få vekk det orange! Hun var tilnærmet hysterisk når hun så det orange og jeg fikk helt latterkick........jeg lo så jeg nesten tisset på meg;-)) Men nå er hun så fin så, og dro fornøyd avgårde til Ikea med pappan, blond og lekker;-) Men nå må jeg sette igang med ryddingen - gidder ikke bruke fredagskvelden på det, for da skal vi kose oss og glede oss til avreisen kl 03 på natta:-) God tur til Madrid!!!
Dailis Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Herlig! Jeg ønsker dere god bedring og at alt er borte før avreise. klem.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Takk for det! Hun virket ikke så varm i dag tidlig, men tror klattispappan var oppe og ga henne paracet i natt.......Jeg har sovet som en stein og det var deilig:-) Men vi krysser armer og ben, idag er siste innsats på rydd, vask og pakkefronten:-) Imorgen skal jeg slange meg på terrassen og bare slappe av har jeg bestemt ( in my dreams;-) Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå