Gå til innhold

Vert ute med hunden, og det slo han heelt ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gikk vi lang tur heller, men var å lekte med ballen..Fytti det er varmt nå!!!! Orka ikke sitte på lekeplassen engang, svetten bare raant...andre som er for varme til å sitte ute? hehe, å sommeren har akkurat begynt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn blir min vovve også,så han trives godt når vi går ned i fjæra så han får plaske og kose seg i sjøen:-) Ikke lett å være pelskledd når det er varmt ute! (hjelper vel ikke at han har litt ekstra puste og peseproblemer pga at han er Boxer!)

Sjøl må jeg holde meg innendørs nå når sola har overtatt den siste skyggen på verandaen,blir bare enda kvalmere av varmen:-(

Akutt ønskeliste:

-Saltvannsbasseng i hagen

-Airconditionert hus

-Vidundermedisin mot svangerskapskvalme(skal ikke den ha gitt seg når man er 17 uker,forresten???)

Misunner dere som snart ikke produserer varme m.m for 2 lengre! (les: alle fødeklare!)

Skrevet

hehehe, hadde bare den overproduseringa av varme avtatt NÅ!!!

airconditionert hus-aha-geniaaaaaalt:p

Å et badebasseng...*drøøømmedrømme*

Nei off, tenk å hatt pels attpåtil i varmen...hadde nok krepert...

får gå å se om det ligger en is i frysa til voffen(lalala- må jo få:-D )

Skrevet

Kjøp et sånt barneplaskebasseng og fyll med kaldt vann,kanskje vovven vil legge seg der og kjøle magen litt! Min elsker å legge seg ned på magen i små bekker og elver når vi er på tur i skogen!

Skrevet

ja det er kjempevarmt ute. mine hunder ligger nede i gangen når det er verst varme. der er det kjølig og godt. og så legger jg langturen til kvelden når det ikke er så varmt. hvis hundene er ute så tar jeg på de en hvit t-shirt det hjelper på. og til meg selv skal jeg kjøpe et barnebasseng å ha på terrassen. renner bort her ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...