Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Prøver liksom å holde på måltidene siden vi har en gutt på 2,5 år som går i barnehagen, men det frister jo ikke akkurat med poteter og gulrøtter når det er 26 grader i skyggen... Gode tips?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 haha Spetakkel tenkte nettopp å lage et makent innlegg...men jeg tror det bare blir kylllingsuppe og baguetter i dag orker nesten ikkenoe
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 He he, vi er likere enn du liker å tro... ;-) Takk for tips!
Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 potetgull? hehe nei, pølser hadde jeg egentlig lyst på i dag, men vi har spist det søndag og mandag, synes kanskje det blir litt lite variert for gutten. I dag tror jeg faktisk at jeg skal steike en grandiosa til oss... hadde tenkt tomatsuppe, men er jo så grusomt å spise suppe i dette været. Får ikke bestemt meg jeg! heheeh
Gjest thricane Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 grille grille grille:) salat ved siden av:) og masse dessert, med frukt og bær.... nammmmm
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 vi spiser ikke middag før kl 19, når varmen har gitt seg. I dag skal vi ha coscos med kyllingbiter, og grønnsaker (løk, paprika, brocolli, gulerøtter, og rester av linser) - som jeg laga til middag i går. Den som vil varme den, gjør det i mikroen:) Skviser over noe sitron, og de som synes det blir tørt tar på matyoghurt eller heins sin karrisaus. Og blir det mer igjen, er det middag en dag til:)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 hva med å grille og lage potet salat til og salat. godt i varmen. i går så spiste vi risotto og i dag skal vi ha lapaskus... men spiser alt ute... synes det er godt, man kan jo lissom ikke ta brødskiver til middag. men potet salat er jo kaldt og godt. særlig hjemme laget
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Makrellfilèt, poteter og salat
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Tror det blir meksikansk gryterett med en frisk salat til i dag. Må ha noe lettvindt. Ellers blir det fort mye koteletter og kylling på de varme dagene med salat til og gjerne bakte eller gratinerte poteter.
tezzie Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Orket ikke å lese svarene. Jeg er på suppediett. Er på andre dagen, og er allerede dritt lei suppa. Gleder meg til i overimorgen, da kan jeg spise bananer.
summer85 Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 jeg ble inspirert av de pizzahorn innleggene i går, så i dag skal jeg lage det, bare at jeg skal lage snurrer i steden for... med sånn hermetikk kyllingskinke, tomater, ost, mais, gressløk
katlinka Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Hamburgere... type kylling.. med diverse tilbehør selvfølgelig
snuppi min Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 Mannen min har bestilt spaghetti og kjøttdeig til middag idag....synes det blir litt voldsomt i varmen jeg da (
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. juni 2007 #18 Skrevet 6. juni 2007 Tipper vi blir å grille laks på spyd med sopp og paprika og hva annet sambo måtte finne i grønsaksdisken i dag. + litt salat. Med deilig kald ferskpresset juice syntes jeg ikke det blir for "tungt"
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 6. juni 2007 #19 Skrevet 6. juni 2007 I dag griller vi kyllingfillet og pølser med potetmos, potetsalat og grønnsalat til Og masse VANN til drikke!!
*Molly mus* Skrevet 6. juni 2007 #20 Skrevet 6. juni 2007 Spekemat med potetsalat, flatbrød og rømme nam;)
trompetisten Skrevet 6. juni 2007 #21 Skrevet 6. juni 2007 Rabarbra suppe og pannekaker i dag Ellers er det mye på grillen av både kjøtt og fisk. Friske salater og blandet frukt.
lenej :o) Skrevet 6. juni 2007 #22 Skrevet 6. juni 2007 jaja.. høres virkelig ut som dere skal kose dere i varmen da... å ja, vi har det varmt her oppe også.. men.. vært bortreist noen dager nå, å kom hjem til 3 pakker melk som gikk ut den 29 mai, så her blir det pannekaker med blåbær, og blomkål-suppe. å om jeg hiver i en sjokoladekake også idag, så er jeg kvitt all den utgåtte melka! :) men, vi må vel finne fram grillen snart, ser jeg... ellers, så skal jeg se om jeg komme rmeg til å bake litt brød ikveld, mens sola er mellom stue og kjøkkenvinduene, den kjøligste perioden på dagen... den midnattsola er ikke BARE deilig da...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #23 Skrevet 6. juni 2007 Tusen takk for gode tips alle sammen!! Har lett for å sette seg fast i gamle idéer...
imsdal med julesmak Skrevet 6. juni 2007 #24 Skrevet 6. juni 2007 Her ble det brødskive med karbonade og egg, var det jeg kom på som tok kortest tid ved komfyren )
mamma >to gull Skrevet 6. juni 2007 #25 Skrevet 6. juni 2007 Vi griller mye i denne varmen.. Idag skal vi grille kyllingfilet med bakt potet og salat til tilbehør ) *gleder meg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå