Gå til innhold

Til barn nr 2 , bruker dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

samme kluter og salver ol som dere bruker til nr1. Storesøster her blir 2 år når lillebror kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker samme sinksalve (masse igjen). Tror vi skal kjøpe noen nye kluter for de vi hadde er blitt så tynnslitte. Kjøper kanskje noen nye håndklær til å ha på stellebordet også. Blir to år mellom storesøster og babyen her også... :-)

Skrevet

Ja... jeg har hvertfall haugevis med zinksalver, asseli sårsalver, bodylotion osv igjen... Tilogmed prøver på shampo o.l., som vi ikke har fått somlet oss til å brukt... (Jenta er 2 år, 4 mnd)

Det er vel egentlig sånn at de skal hives ca 12 mnd etter pakken er åpnet... men... slike salver holder vel en stund ? Eller... ?

Ang. kluter så har jeg noen slike myke bomullskluter liggende, men vi har gått over til å bruke kompresser, fra apoteket, på 10*10 cm.

Merket heter Merida.. eller noe sånt...

Supre kluter, for de kan kastes etter en gangs bruk, og de er ikke dyre synes jeg.. ca 20 kr for 100 stk...

Mye mer renslig føler jeg.... og de tar godt vekk bæsjen når man har en liten vaskebalje ved siden av med lunkent vann...

Har kjøpt nye gulpekluter til den lille, for de hvite vi brukte til jenta har jeg nå begynt å bruke til å tørke stumpen hennes etter bæsjebleier..

De er jo så myke og gode, utvaskede,....

Så nå blir de kun brukt til det...

Babyen får gasskluter i 40*40 cm fra KID i spreke farger... kostet rundt 20 kr for 6 stk, og var veldig stilige kluter, grønn, lime, blå, lilla, rosa osv... Disse tenkte jeg å bruke som gulpekluter den første tiden, og så koke dem og bruke dem som kjøkkenkluter senere.. (Det er vel egentlig det som står på pakken tror jeg, men de passer perfekt til gulpekluter også...)

Også synes jeg det var ekstra artig å finne noen med så flotte farger.. man blir jo litt lei av den hvite gasskluten hengenes på skulderen.. :-)

Skrevet

kjøper nye kluter,vaskekluter,hånduker å slikt ja..men kommer til å bruke samme stelleprodukter på neste mann som jeg gjør me lillemann på 23 mnd... bruker laktasyd,a cream osv..han tåler ikke noe annet... må kjøpe zink salve og olje bad kansje men trenger ikke så mye til en liten en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...