Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi skulle ha grillspyd i dag med kylling og grønnsaker, men hva skal vi ha som tilbehør?!

Hva bruker dere å ha som tilbehør til grillmaten bortsett fra den berømte potetsalaten...hvis ingen har en dødsgod oppskrift da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker mye ris - og griller mye grønnsaker. Lager også ofte pastasalat.

Skrevet

Her i familien er standarden rømmesalat.

- Druer

- Purreløk

- Banan

- Ost

- Rømme

:)

Skrevet

salat,bakt potet,hasselbaktpotet.skrell poteter snitt de oppsalt/pepper,ha i stekovnen ca 1 t.Strø på ost de siste 5-10 minuttene.

Skrevet

kok pastaskruer og bland i hvitløksdressing som du har piffa opp litt (ha i ekstra hvitløk, salt og pepper bla annet) Jeg synes ingen dressing slår den svarte flaska som man får kjøpt på obs. Husker ikke hva den heter, men når man blander den sammen pasta.. nam nam nam!!=)

Jeg synes det er veldig godt med salat ved siden av jeg da, selvom man griller grønnsaker hehe

Skrevet

Tomater skjært i skiver....løkringer (rødløk)

fetaost...... rapsolje over.....basilikum oregano som krydder ....passer til all grillmat og er snadder :-)

Skrevet

Pastaskruer som det røres i rømme og majones + purre er kjempe godt og enkelt til.

Høres ikke så godt ut kanskje, men hos meg er det en must til grillmat.

Skrevet

vi bruker vanlig salat,potetsalat,baktpotet,maiskolber og sopp

Skrevet

Ser det er flere her som anbefaler pasta. kansje jeg skulle prøvd det da (selv om jeg ikke liker det noe særlig) hehe..

Skrevet

Vi hadde fiskespyd i dag med laks, torsk og scampi + grønn paprika (også hadde sambo på sånn små løker).

Også hadde vi spyd med champignong og rød paprika.

Skulle jo lage deilig salat til, men sambo glemte å kjøpe det..

Syntes egentlig det holder jeg.. med spyd og salat..

Men manga har potetsalat, ris eller pasta eller bagetter til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...