Gå til innhold

Hva gjør man med "venninner" man ikke vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at man kan aldri få nok venner, men jeg spør om råd uansett.

For flere år siden ble jeg kjent med en hyggelig jente. Hun er snill og grei, men vi har absolutt ingenting felles. Når vi en sjelden gang møtes (etter mye mas fra henne) går ofte samtalene i stå og det blir flere stille stunder enn hyggelige samtaler. Jeg trivs med de fleste mennesker - samme hvilken alder de er eller hudfarge de har. Men denne jenta er etter min mening så orginal at jeg ikke klarer å forstå hennes meninger og synspunkter på det meste. Mange vil sikkert synst hun er alle tiders, men jeg klarer bare ikke å ha et vennskap med henne. Iallefall ikke et slikt vennskap hun ønsker. Hadde det vært opp til henne hadde vi måtte møtes hver dag. Hun ringer hele tiden og tar ikke hintet de gangene jeg ikke kan/vil møte henne. Vi er voksne med familie begge to - om noen skulle tro vi var 14år.

Hva gjør man med slike som ikke vil ta hintet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min søster har også en venninne som er sånn. men hun er psykisk syk, å min søster tør ikke bryte med henne, for hun er en fare for seg selv da..

men, man må jo bare si det rett ut!

jeg ønsker ikke noe vennskap med deg, gå heller ut å finn noen andre!

Skrevet

Tror aldrig jeg hadde tort å si til noen"vil ikke være venn med deg mer".Men du får fortsette med unnskyldninger og TILSLUTT må hun jo ta hintet...Feigt jA,men somsagt jeg tror ikke jeg hadde turt siden hun ikke har "gjort" deg noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...