Flippflapp Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 jenta mi på 5 uker er så ofte tett i nesa. spesielt når hun sover og da alltid på natta!! det begynner som regel i 4-5 tiden. hun sover men begynner å slite med å puste igjennom nesa, så hun våkner og er veldig irritert. hun prøver å sove stakkars men det er så grådig tett oppi der. drypper morsmelk når jeg gir henne mat. for hun våkner jo, å det hjelper en liten stund. har også noe saltvann jeg bruker, siden helsesøster påpekte at mm kan tette litt siden den har så mye sukker i seg. er det normalt at hun er så tett? siden vi har to hunder, kan det være tegn på allergi?
Pittamitta Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 De SIER at så små barn ikke skaøl reagere allegisk,men man vet jo aldrig...jeg ville hevet hodeenden i sengen med feks pocketbøker under sengeføttene.Jeg har alltid brukt en liten pute til tuppa,de man kjøper i sparkjøp...Men gi henne saltvannsspry/dråper.Mirwan el noe slikt...MM funka ikke her i gården,Man vet jo selv hvor grusomt det e rå være tett.-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå