Gå til innhold

HEI CAT 68!! :-).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg være så frekk å spørre hvordan han "snåsa mannen" hjalp deg?...syns sånnt er interessant og har tro på det..Men du trenger ikke svare altså,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår datter var veldig, veldig syk og etter mer en 2 mnd på sykehus så hadde man fortsatt ikke funnet ut hva som feilet henne. Man hadde derimot funnet et stoff i urinen hennes som heter "Mukopolysakkaridose", noe som tilsa at hun hadde en meget sjelden stoffskifte sykdom, som ville ta livet av henne. Vi ble derfor sendt til

St Olavs Hospital for videre utredning og ny urinprøve.

I mellomtiden fikk jeg kontakt med Joralf (Snåsa kall`n) gjenom felles bekjente og han ville jeg skulle ringe ham. Det gjorde jeg. Han bedyret meg om at alt ville gå bra og hun skulle leve. Dagen derpå fant man ut at hun hadde noe som hette CMV "Cytomegalovirus" og det ble startet behandlign for det noe som ikke var dødelig men en knalltøff cellegift kur for en snart 3mnd baby ventet i 3 uker. Underveis kunne ikke legen love oss at hun ville klare seg pga urinprøven som vi nå ventet svar på.

I mellom tiden hadde vi kontakt med Joralf igjen, og nå ble hun snabbt bedre, spiste selv og vi kunne ta ut sonden til tross for at hun fikk medisin som gjorde henne kvalm. Dette forundret til og med legene. Den 25 nov 05 kl 12.00 kom legen inn , smilende og kunne fortelle at urinprøven var normal og at hun ikke hadde dette stoffet i urin lenger???.

Jenta ville bli frisk. ;o))

Nå er hun en frisk og kry og aldeles hærlig liten 1 år og 9 mnd gammel

jente!

Jeg er ikke i tvil at det var Joralfs fortjeneste. Hvordan kan et stoff som finnes i kroppen og som viset på alvorlig stoffskifte sykdom plutselig bare forsvinne???

Skrevet

ÅJJJ! det var litt av en historie.og da hadde du faktisk ikke "fysisk" kontakt med han heller? Bare på tlf?..Så utrolig godt at jenta di er bra,det må være lykken på jord at alt går så bra:-).Tusen takk for at du ville dele historien din._)

Skrevet

Ja du aner ikke hvor uendelig takknemmelige vi er for at alt ende bra. Jeg vet om mange som bare hatt telefonkontakt med ham og blit helt friske fra relativt alvorlige sykdommer. Det er vel kanskje ikke for ikke at han fått kongens fortjeneste medalje. Ja jeg er ikke i tvil som sagt. Hun ble så utrulig merkbart mye bedre etter at han hjalp oss. Jeg har dessuten vært så heldig å selv få møte ham og takke personlig for hans hjelp. En bedre mann finnes ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...