Stolt mamma :) Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 I dag har jeg masse murringer i magen og korsryggen.. og har hatt litt.. men bare litt blod på papiret og litt slim..... Kan det være ett tegn på at det kanskje skjer noe snart nå..? Håper på svar.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Akkurat slik startet min første fødsel. Murringene tok seg opp, kom så litt mer blod. Etter to-tre dager var det rier, og kom på føden med 4 cm åpning, uten at jeg egentlig hadde hatt det så veldig vondt. Så da var det 8 timer og så var baby ute.
Stolt mamma :) Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 åå det hadde vært så deilig... Men jeg gruer meg så forferdelig at jeg egentilig ikke vill det skal starte heller... Er rar jeg sikkert..sukk
2jenter♥♥ Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Spør jordmora di heller... Vi kan jo ikke vite om det skjer noe eller ikke....
Stolt mamma :) Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Vet jo at du ikke er jordmor da.. men kan jo være andre som har samme opplevelser som kan dele sin erfaring ikke sant???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå