Karomamma Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 ...jeg fikk nettopp konsertinvitasjon fra en av blåserne i bandet vårt. Han spiller også i det halvproffe storbandet Prime Time Orchestra og var så grei å legge ved spillelisten. Der kunne det liksågodt ha stått "Karomamma" overalt, her er alle mine favoritter samlet på et sted!! Jeg blir kjempeglad og får sommerfølelse inni meg bare av å lese titlene. Tjo hei! Don't you worry 'bout a theeiieiieieiiiiieieing.... In the stone [Earth Wind & Fire] Blame it on the boogie [Jackson 5] September [Earth Wind & Fire] Getaway [Earth Wind & Fire] Ain't that peculiar [Chaka Kahn] Almaz [Randy Crawford] Down to the nightclub [Tower of Power] What is hip [Tower of Power] Superstition [stevie Wonder] Send one your love [stevie Wonder] Morning [Al Jarreau] Only so much oil [Tower of Power] Street life [Randy Crawford] How sweet it is [Marvin Gaye] Easy lover [Phil Collins] Spinning wheel [blood Sweat & Tears] Don't you worry 'bout a thing [stevie Wonder]
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 for i deilig liste! Får jeg bli med??????
Karomamma Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Jada, bare kom igjen!! Jeg har sagt til musikeren at jeg skal ta med meg en hel gjeng på første rad og sitte og skråle med på alle låtene. Da blir han nok kry!! He he...
Trollmora Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Så bra! Skal de på turne eller bare ha konser i Oslo? Hadde vært fint å fått vært med ja. Du fikse - vi komme, hæ?
Karomamma Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2007 Oi, litt treg ser jeg. Konserten var på fredag og visstnok utrolig bra (jeg kunne ikke). De spilte der du bor, Trollmora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå