Marry Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Tusen takk for lykkeønskninger det er utrolig godt å vite at dere tenker på oss :-) operasjonen var velykket selvom den tok lengere tid enn planlagt pga snuppa fikk spaser og kramper i luftveien :-( men etter 1 og en halvtime var hun ferdig men den oppvåkningen syntes jeg var ille det surkla og snorka og bråka veldig i ca 1 time men så roa det seg og hun begynte å komme til seg selv igjen. i går var hun kjempe sliten men er i farta igjen idag :-) De satte inn dren på begge sider og fjerna en diger falsk mandel og allerede i natt pustet hun roligere enn på lenge, måtte inn å se til henne flere ganger:-)) hun har store mandler også men jeg håper hun slipper å ta dem de sier noen ganger holder det med å fjerne den falske mandelen så da sater jeg på at hun aldri mer trenger å operere....
Karomamma Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Det var godt å høre, Marry!! Du får satse på ei blid og fornøyd snuppe og ingen flere operasjoner! Kos deg i finværet!
Urtete Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 SÅ BRA! :-) Tenker det er deilig at det er over! Og så krysser vi figrene for at det holder med denne ene operasjonen. Nå kan mamman puste lettet ut, slappe av og nyte sommeren! )
Reveenka Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ikkeno kjekt med komplikasjoner - men nå er det gjort! Fint at snuppa begynner å bli i form igjen! c",)
Trollmora Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Så bra at snuppa er i full fart igjen! Krysser fingre for at ting retter seg nå og at hun slipper flere ekle operasjoner )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå