veronica t Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 e hadde ropt ætter katta(Sofus) i heile går,d va uvant han å ikkje komme når vi ropte, å som regel sprang han inn å ut heile dagen. å i går kveld gikk samboern min ut å skulle leite ætter han, han fant Sofus dø i veigrøfta, snufs.... e så lei meg.Vi fant en fin gravplass under et tre. stakkars søstra t Sofus, ho går no å mase på oss heile tia.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Stakkars pusen:( Får håpe han døde momentant! Fint at dere gravla han også, jeg har alle mine kjæledyr i hagen hjemme, og det er faktisk en trøst å vite at de hviler i "sitt eget territorium", for å si det sånn.. Trøsteklem
Gjest irismor Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Uff så leit. Det er så fælt å miste et dyr.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Uff, så trist og leit:( Fikk helt vondt i meg nå, har selv katter og er livredd de skal rote seg ned til hovedveien... Håper Sofus ikke led.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Trist! men slikt som skjer dette... -vår gikk en runde gjennom Slå maskina den, måtte "kakkes" etterpå da =0/ Skikkelig fin gjeldet hankatt...irriterende......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå