dama Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 at det var? er enig med deg at det å sitte naken i sofaen eller på hvilket som helst annet møbel kan være litt ekkelt, men, barna er ikke ekle for det.... en veldig viktig forskjell det der....
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Men herlighet, dama... Hun har jo presisert flere ganger i det andre innlegget at hun ikke mener barna er ekle. Blir litt mye detaljfokusering her inne til tider - puh...
dama Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 njae...... la meg sitere: "Ja, store, nakne barn som leker med tissen sin når de sitter sammen med andre i møblementet er ekkelt ! Det må jeg få lov å mene, uten at jeg sier det til dem for det." og da er det vel på sin plass at jeg presiserer at dette ikke er ekkelt, men at dette er noe barna kan gjøre på egenhånd, og heller ha på seg klær når de er sammen med andre.... barna er ikke ekle..... det er vel heller handlingen som er ekkel for noen.. jeg synes btw ikke det er det...
Piipii Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ialle dager, her må man virkelig passe seg så man ikke sier en liten detalj feil eller at den blir tolket feil......
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Syns ofte du har behov for å presisere det opplagte... Her er det jo klart at hun mener handlingen er ekkel, ikke barnet. Gidder ikke lete etter "sitat" í det andre innlegget...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Nå ler jeg ! Dama, du har ikke så mye å finne på eller ???
dama Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2007 ;-) nei faktisk ikke.... akkurat nå kjeder jeg meg litt... tror jeg skal kjøre noen maskiner klær nå.....
dama Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2007 intr at du faktisk legger merke til meg.... :-) da er min oppgave her utført.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå