Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jaja, var på UL idag... TRE små har jeg hjelpe meg ;p
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Ojoj, så spennede;) Gratulerer... Lykke til videre i svangerskapet... KLEM!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 skjønner ikke hvordan vi klarete deg jeg ;P Haha.. VELDIG i sjokk enda, kan man si!!!!! men men, har hørt at: En er En og To er Ti.. så hva er Tre???
Mor til en stor og en liten Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jøss!! Må ha vært litt av en opplevelse vil jeg tro :-) Hvordan føles det? Sånn i kropp og hode? Tror jeg hadde vært i svime om jeg hadde fått en slik beskjed ;-) Når har du termin da og kunne de se kjønn?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Termin i november... ja, rte små jenter !!=) Er helt i svime, men må prøve å "komme over det" og kjøpe inn to senger til
2 søte små:-) Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Oisann! Gratulerer så mye:-) Håper du har stor familie så du får litt avlastning. Lykke til videre!
Yarn Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 WoW! Du hadde ingen anelse om det var flere? Prøver å forestille meg følelsen, men nei, tror ikke jeg klarer det! Gratulerer og lykke itl:)
Sommerfugl78 Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Oj!!! Det er bare sånnt man hører om. Det blir sikkert mye jobb, og tredobbel glede :-) Du får ha mye lykke til !!!
SokkeLaila Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 TRE?! *holdt på å dette av stolen selv* Gratulerer med et særdeles velplassert skudd! Lykke til med svangerskapet og alt som hører til!
Tpop Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Så gøy:) Fikk virklelig lagt egget dere da:) Lykke til framover og etter:)
bodilnf Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer så mye! Jeg skal selv ha tvillinger, og var litt sjokka helt i starten selv men mest morro da. Tre er jo enda større sjokk og glede vil jeg tro Kan anbelfale deg forumet "Tvillinger og flerlinger" her på BIM, og å melde deg inn i tvillingforeldreforeningen (som også er for trillinger og flere), se på www.tvilling.no Lykke til videre
Bdancer Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer! Skjønner at du er i sjokk!!! En er nok, to er greit, man har liksom 2 armer og 2 pupper, men tre... men det blir helt sikkert tredobbelt med gleder også Vet ikke om du stoler på sjebnen, men du hadde nok ikke blitt gitt 3 på en gang hvis du ikke var i stand til å klare det:) Lykke til!
tyr1977 Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Wow! Det må jo ha vært ett snnsykt sjokk, lykke til
velsignet med to Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Oi, for en overraskelse!! Trippel-gratulasjon til deg da
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Oj, det var en overraskelsespakke må en si!! :-) gratulerer og lykke til med den..... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå